Vi har flere gange hørt at vores navn AAimport.dk sender nogle signaler der nogen gange kan misfortolkes. Det ønsker vi selvfølgelig ikke, så med jeres hjælp har vi prøvet at finde et andet navn. Det har sgu været svært, men nu har vi fundet et acceptabelt alternativ som er iTransport.dk - intelligente transportløsninger.
Vi vil jo helst ikke begå samme fejl 2 gange, så jeg vil lige høre herinde hvad i synes om iTransport.dk?
Måske er det kedeligt - men kan det tolkes negativt på nogen måde?
Det har også været et utrolig vigtigt punkt for os. Det må ikke være svært at stave til, det skal være let at huske og relativt kort. Og så har vi jo også allerede iCykel.dk så jeg synes det passer godt sammen :)
jeg kan heller ikke lige se der skulle være noget negativt ved iTransport...MEN
i min verden er "transport" - noget med lastbiler, fragt, og store pakker og paller... en transportcentral osv... dit "payoff" - intelligente transportløsninger....bidrager yderligere til en min opfattelse af .."det noget med logistik"...
Det er vel alt andet lige lidt mere "livstils"-agtige produkter du handler med... så trods det et meget fedt ord, så forbinder jeg det slet ikke med det du sælger... desværre.
i min verden er "transport" - noget med lastbiler, fragt, og store pakker og paller... en transportcentral
Det er også min eneste bekymring. Men hvis man ændrer slogannet til fx iTransport - små køretøjer til hele familien, eller noget i den stil, så kan det måske hjælpe lidt?
Jeg spurgte min kone om, hvad hun forbandt med iTransport. Hun mente at det var noget med IT.
Da jeg forinden havde spurgt mig selv, havde jeg et distributionsfirma i tankerne.
Jeg ved, at du har en svær opgave, men jeg synes altså at dette kan misforstås. Desværre kan jeg ikke bidrage med et andet, selvom jeg har tænkt på siden erfa-mødet i Års