Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed - Opstart

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fået læst en masse indlæg i de forskellige debatter, og har nu lige nogle mere eller mere specifikke spørgsmål.

Jeg har kontakt med et fransk firma som producerer festartikler som bannere til fødselsdage, brylluper, jubilæumer, ja stort set alle lejligheder. De har også konfetti, flag, balloner mm.
 
De mangler en distributør i Danmark, og har spurgt mig om det er noget jeg er interesseret i.
 
Nu kommer så alle mine spørgsmål. Jeg har ingen virksomhed på nuværende tidspunkt, og ingen erfaring indenfor dette område så hvorledes skal jeg starte?

Er det blot en registrering hos ToldSkat, med angivelse af at jeg er importør, og er der told på ovennævnte type varer. (Af hvad jeg har læst mig til, så skal der udelukende betales købsmoms fra et andet EU land eller??)
 
Er der andre ting jeg skal tage højde for ?
Mht. markedsføring og videresalg herhjemme er det så Direct Mails til forskellige indkøbschefer eller hvordan bør jeg gribe det an?
 
Er der nogen der har nogle gode råd, ideer mv. så modtages de med kyshånd.
 
Hvorledes skal jeg starte?
 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få masser af hjælp på EVU, begynd med iværksætterkurser og tilmeld dig netværk af iværksættere.

 
Vi er flere proff. der underviser der, og gennemfører kurser der, så jeg kan varmt anbefale det.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)