Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan vi bruge til at sende pakker på op til 30 kilo i EU ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nyetablerede med en webshop og har i den forbindelse behov for at sende pakker til primært private modtagere i det meste af EU.

Pakkerne vejer op til 29 kilo, hvilket umiddelbart diskvalificerer de fleste fragtfirmaer som DPD, GLS og PostDanmark.

Hvem kan vi bruge, er der nogle der har erfaringer med driftssikre løsninger med tracking, der er til at betale ?

Vh. Morten

OceanShop.dk - Amerikanske Havemøbler fremstillet af recycled HDPE

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:33
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:39

Er der nogen der ved om Billigpakkepost korer i Danmark igen

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 10:44

har sendt dig en mail.

hoenborg.

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:56
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:02

jimmy rosenkilde:

Jeg ved det ikke men du kan vel tjække det her ....http://www.billigpakkepost...  jeg tror det da siden siden er til...

Jeg brugte dem nemlig på et tidspunkt og var rigtig godt tilfreds med den service vi fik. De løb dog ind i det problem at en/den vognmand de brugte gik i betalingsstandning - De indstillede derfor desværre deres service i en periode. Desværre for det var en rigtig god service de lavede

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:39

Hej Morten,

CS Logistics kan hjælpe dig med dine danske og udenlandske forsendelser.

Vi har egne biler i Københavnsområdet - men kan dække Danmark eller udlandet ved hjælp af vores meget attraktive aftaler med flere af de ledende transportører.

Vi kan ligeledes tilbyde lagerløsninger med blandt andet pick and pack på vort lager i Kastrup. - Vi er en leverandør, som kan dække stort set alle de logistik ønsker og behov som en nystartet webshop kan have.

Venligst send en e-mail eller ring til mig med lidt flere informationer og jeg vil vende tilbage med et attraktivt tilbud.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:09

Klaus Egebjerg:

jimmy rosenkilde:

Jeg ved det ikke men du kan vel tjække det her ....http://www.billigpakkepost...  jeg tror det da siden siden er til...

Jeg brugte dem nemlig på et tidspunkt og var rigtig godt tilfreds med den service vi fik. De løb dog ind i det problem at en/den vognmand de brugte gik i betalingsstandning - De indstillede derfor desværre deres service i en periode. Desværre for det var en rigtig god service de lavede

De har da også en grænse på 20 kg..

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:14

Klaus Egebjerg:

Sådan vil det gå, når man vil være billig og yde en mega dyr service..

Man kvæler de vognmænd der gider hoppe på vognen og tjene en masse ingenting.

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05

Vil det sige at bpp ikke længere er aktive eller hvordan skal det forstås?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)