Ja, og i øvrigt til en BRØKDEL af, hvad den slags arrangementer ellers koster. Jeg ved ikke lige hvad de andre talere plejer at tage for deres optræden, men jeg ved hvad både Martin og jeg normalt tager, og alene med vores honorar - hvis ikke vi havde optrådt gratis, ville prisen have været mange gange højere. Jeg var i øvrigt glad for, på denne måde, at kunne bidrage til den gode Amino-dag, som jeg tror de fleste fik en masse ud af ... |
Fra AminoCrew skal der lyde en uforbeholden tak til jer allesammen
Tak til de 300 deltagere ved Aminotastic, der valgte at bruge en lørdag aften på at få nye input til deres virksomhed. Konkurrencen var ellers hård fra både påskeferie og X-Factor, så vi er meget glade for, at I valgte at bruge tiden sammen med os. Og at så mange havde taget turen helt fra Aalborg, Viborg og Svendborg - ja, selv Kjøwenhavnerne var kommet til Køge for at feste!
Og tusind tak til Aminotastic-talerne! Der var virkeligt meget at hive med hjem. Meget at tænke over. Meget at grine af. Hvor er det dejligt, at I deler ud af jeres viden og erfaringer! Den fælles læring af alle indlæggene kan vel koges ned til, at succesen kommer, hvis man har passionen og energien. Ingenting kommer af ingenting - men meget kan komme fra personlig power
Og tusind tak til sponsorerne. Både vores faste partnere, som I kan finde nederst på alle Amino's sider. Og ikke mindst de sponsorer, der havde doneret de meget flotte og store præmier. Husk at støtte vores sponsorer - for de støtter Amino. Uden deres støtte måtte vi hæve prisen på arrangementerne og/eller tapetsere Amino til i annoncer...
Tak til jer, der besøgte Iværksættermessen i løbet af dagen. Der var en fantastisk tilstrømning af mennesker, og messens besøgstal blev fordoblet i forhold til sidste år. Det er min fornemmelse, at mange Aminoer fik mange brugbare informationer med hjem fra de 3 scener og 2 workshop-områder. Er der noget, I gerne vil lære mere om - eller er der talere, I gerne vil høre igen, så send en PM eller lav et indlæg. Al feedback er meget velkomment! Jeg håber, at de Aminoer, der havde en stand, vil få solid forretning ud af det. Hold øje med ekstra gode tilbud fra standholderne i de kommende nyhedsbreve
Og sidst men ABSOLUT ikke mindst; tusind tak til de Amino'er, der involverede sig direkte i messen. Tak for hjælp på standen. Tak for hjælp som konferencier på "de små" scener. Tak for jer, der fyrede den max af som peptalkere/foredragsholdere. Tak for hjælpen ved omstilling af hal B fra messeområde til Aminotastic. You are AWSOME! Hvad søren skulle vi gøre uden jer??!?
Fra alle os til alle jer - TUSIND TAK! Og hav det godt til vi ses igen
På vegne af Aminotastic arrangørgruppen (som er taget på påskeferie) og Amino Crew
Lotte A