Hej
Kender i sangen vi er dem I andre ikke vil lege med vi er ikke plusser så vi bliver hjemme......?
Preben,
At du ikke vil betale for noget du ikke synes du har nogen glæde af, behøver du ikke at ytre dig om hver gang der er en eller anden form for arrangement. Plus-abbonnement har så vidt jeg ved intet med Aminotastic at gøre. Plusser har vist hverken flere eller færre fordele ifm. Aminotastic (ellers er jeg gået glip af et eller andet)
At du ikke vil møde op er dit eget tab, ikke vores. Aminotastic er et fantastisk arrangement som er en kæmpe kilde til information og inspiration der kan hjælpe, ikke bare din forretning, men også dig selv personligt.
Nu kommer du sikkert med kommentaren - "Ja - det skal man høre fra en Plus'er" - men jeg købte ikke Plus for forretningens skyld men for at støtte en god sag (Haiti). (som du sikkert har lagt mærke til benytter jeg mig ikke af Plus's signaturlinks osv - men det kan da være at jeg gør det en dag :o)
Så jeg (og sikkert mange andre) ville værdsætte hvis du undlod at ytre dig uden for relevansen af den pågældende tråd. Dit budskab om at du ikke bryder dig om Plus-abbonnementet er gået op for os.
Vi andre ytrer os jo heller ikke nede i Brugsen hvergang at et COOP-medlem får en medlemsrabat.....
Iøvrigt er det ikke god stil, hverken at skrive i uppercase eller stor font.
Med ønsket om alt det bedste for dig
Jan