Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kommer til Iværksættermesse og Aminotastic på lørdag?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg har spurgt Martin T. om det samme. Han synes, at det var en rigtig god idé, men de har forståeligt nok ikke tid til at arrangere det. Det kræver jo blandt andet også at man skal få godkendelse fra oplægsholderne.

Så vi må bare håbe, at vores med-Aminoer vil dele guldkornene med os her på Amino :-)

Hej med dig :-)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:23

Hej Tommy,

ok, det er lidt en skam, men ikke noget at gøre ved. Der var et par stykker blandt talerne som jeg gerne vil give DKK 200 for at se....

Anyway so goes.

Mvh

Peter

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Peter

Vi har filmet alle foredrag, og lavet interviews med alle foredragsholdere, så i der ikke have en chance for at møde op kommer til at kunne snuse lidt af stemningen til jer.

Hvor og hvornår det er klar tør jeg ikke helt sige endnu, vi arbejder på højtryk for at få det færdigt, men det er blevet til rigtig mange timers optagelse så det kommer lige til at tage lidt tid.

De bedste hilsner

Meik Jessen 

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Hej

Kender i sangen vi er dem I andre ikke vil lege med vi er ikke plusser så vi bliver hjemme......? 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 10:46

preben mortenwold:

Hej

Kender i sangen vi er dem I andre ikke vil lege med vi er ikke plusser så vi bliver hjemme......?

????? Confused

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

preben mortenwold:

Hvem har sagt at du ikke kunne komme med fordi du ikke er "plusser"? 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels:
Hvem har sagt at du ikke kunne komme med fordi du ikke er "plusser"? 

Det er det sædvanlig plus trip fra ham - ikke noget man skal tage seriøst. Hænger sammen med at man som Plus medlem fik noget rabat på en stand... Han har ikke fattet det endnu.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

preben mortenwold:

Hej

Hmm ???

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:26

hej Meik

Det er et godt initiativ!

Jeg glæder mig rigtigt meget til at se det.....

mvh

Peter

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 11:15

preben mortenwold:

Hej

Preben,

At du ikke vil betale for noget du ikke synes du har nogen glæde af, behøver du ikke at ytre dig om hver gang der er en eller anden form for arrangement. Plus-abbonnement har så vidt jeg ved intet med Aminotastic at gøre. Plusser har vist hverken flere eller færre fordele ifm. Aminotastic (ellers er jeg gået glip af et eller andet)

At du ikke vil møde op er dit eget tab, ikke vores. Aminotastic er et fantastisk arrangement som er en kæmpe kilde til information og inspiration der kan hjælpe, ikke bare din forretning, men også dig selv personligt.

Nu kommer du sikkert med kommentaren - "Ja - det skal man høre fra en Plus'er" - men jeg købte ikke Plus for forretningens skyld men for at støtte en god sag (Haiti). (som du sikkert har lagt mærke til benytter jeg mig ikke af Plus's signaturlinks osv - men det kan da være at jeg gør det en dag :o)

Så jeg (og sikkert mange andre) ville værdsætte hvis du undlod at ytre dig uden for relevansen af den pågældende tråd.  Dit budskab om at du ikke bryder dig om Plus-abbonnementet er gået op for os.

Vi andre ytrer os jo heller ikke nede i Brugsen hvergang at et COOP-medlem får en medlemsrabat.....

Iøvrigt er det ikke god stil, hverken at skrive i uppercase eller stor font.

Med ønsket om alt det bedste for dig

Jan

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)