Jeg kommer også - Glæder mig, naturligvis. |
Det bliver herligt, at hilse på jer allesammen.
Jeg triller ind fra Rønnede, Sydsjælland.
De bedste hilsner
Lotte
Jeg kommer også - Glæder mig, naturligvis. |
Det bliver herligt, at hilse på jer allesammen. Jeg triller ind fra Rønnede, Sydsjælland. De bedste hilsner Lotte |
Jeg kommer fra Valby, holder oplæg kl. 10 og hjælper bagefter til i Aminos stand. Desværre skal jeg køre igen allerede kl. 12. Håber at sludre med nogle af jer :-) Og så er jeg der selvfølgelig i god tid, så jeg kan nå at høre Glenns oplæg kl. 9.30. |
Hej med dig :-)
Me too |
Ja, jeg kommer også - dog i rigtig god tid da jeg triller ind til KBH allerede om torsdagen :) Skal holde et bette oplæg (eller hvad sådan noget hedder) på Iværkstscenen på iværksættermessen kl.12.15. Titlen er : Iværksætter mod alle odds - hvilket jeg efterhånden er kendt som. holder skrapt øje med Aminos stand resten af iværksættermessen, og slutter af med at indånde fantastisk iværksætterenergi på AminoTastic - finder hjem til Jylland efter nogle rigtig spændende dage om søndagen. Så skal der hjem og holdes påske sammen med mine dejlige mand og unger. Jeg håber at hilse på mange af jer en eller flere af stederne |
Jeg glæder mig til messen, jeg har første programpunkt kl. 11.00 og ret meget før kan jeg nok ikke være der. Så vi ses ved Aminos stand. Dbh
|
Nogen der mangler en billet til Aminotastic imorgen??? Jeg har 1 stk tilovers... Dbh Jørgen
|
Så er der jo desværre nogle der ikke kommer :( |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja men der står vist en del på venteliste....
|
hej Er der nogen som optager video fra Aminotastic således os som ikke lige kan hoppe i en bil kan se hvad der forgår? Mvh Peter |