Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger MAGENTO shop løsning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står i den siutation at vi skal skifte shop system. Efter lange overvejelser er jeg kommet frem til at vi SKAL have en open source system. Jeg har kun hørt godt om MAGENTO og derfor er dette vores foretrukne valg. Hvis du kan overbevise os om noget andet er du mere end velkommen.

Jeg søger derfor en virksomhed som vil hjælpe os med at udvikle en ny shop i Magento eller anden open source system. Shoppen skal selvfølgelig ikke kunne mindre end vores nuværende shop kan i dag. Vi har kigget lidt rundt på andre fede shops på nettet og har masser af ideer til forbedringer i vores shop. Bl.a. har denne shop mange funktioner vi gerne vil have. 

Shoppen skal lige som den vi har i dag være udviklet til at køre sprog versioneringer på flere domæner. Altså med danske stier på dk domæne og engelske på .com domæne og eks. norske på .no domæne.Det hele skal styres fra samme admin. Iløbet af 2010 skal der udmere bygges to søstershops på. Hvor af den ene også skal styres fra samme admin.

Designmessigt skal der ikke ske det store. Vi har selv Inhouse grafiker og vil selv hjælpe med denne del. 

 

Venligst

Simon Olesen

+45 21 40 00 42

Simon@byflou.com

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Vi kan levere en komplet køreklar Magento shop inkl. første års hosting og betalingsgateway til 9.995,-

Bemærk dog at vi i denne pris ikke koder om i den måde Magento fungerer på (men installerer gerne extensions som en del af prisen).

Bemærk også at Magentos url'er IKKE er sprogversionerbare!

En produkt url i Magento er den samme på tværs af sprog. Når det så er sagt, så kan shoppen sagtens håndtere flere forskellige sprog og valutaer ud af boksen.

(se evt. mere på http://getashop.dk)

Glemte lige...

Husk også at du skal have en pbs indløsningsaftale for hvert domæne du har, også selvom de underliggende peger på samme shop!

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Ummidelbart ser det da ud til at eks. Trier har sprogversioneret deres? Er du sikker på dette ikke kan lade sig gøre.

Jeg var faktisk forbi din hjemmeside man kunne ikke lige finde et telefonnummer for at ringe til dig. Ellers havde du fået et kald.

Omkring PBS aftaler så kan det faktisk godt lade sig gøre ikke at lave en aftale for hvert domæne. Sådan kører min løsning i dag, så det kan altså lade sig gøre.

Men du må meget gerne give mig et kald og komme med en prisindikation på hvad det vil koste med sådan en løsning. Jeg går ikke ud fra at du kan lave sådan en komplet løsning som min egen eller triers hjemmeside til blot 10K.

 

SImon

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Falentin Olesen:

Hej Rasmus.

Ummidelbart ser det da ud til at eks. Trier har sprogversioneret deres? Er du sikker på dette ikke kan lade sig gøre.

Jeg var faktisk forbi din hjemmeside man kunne ikke lige finde et telefonnummer for at ringe til dig. Ellers havde du fået et kald.

Omkring PBS aftaler så kan det faktisk godt lade sig gøre ikke at lave en aftale for hvert domæne. Sådan kører min løsning i dag, så det kan altså lade sig gøre.

Men du må meget gerne give mig et kald og komme med en prisindikation på hvad det vil koste med sådan en løsning. Jeg går ikke ud fra at du kan lave sådan en komplet løsning som min egen eller triers hjemmeside til blot 10K.

SImon

Send os en mail på salg SNABEL-A getashop.dk, så tager enten jeg eller en kollega fat i dig.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

skriv til Sara Møller på sm@skandiaweb.dk

Hun kommer med et godt tilbud på en Magento-shop.

 

Sig bare at Charlotte fra Kvindeting.dk har henvist dig.

 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

God eftermiddag

Jeg vil foreslå at du sender en mail til: aboutweb.dk 

De er super gode til lige præcis magento shops og  lyn hurtig magento hosting.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:

God eftermiddag

Jeg vil foreslå at du sender en mail til: aboutweb.dk 

De er super gode til lige præcis magento shops og  lyn hurtig magento hosting.

 

Deres side ser ud til at være nede lige nu. Jeg prøver at fange dem senere. Tusinde tak for tippet.

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Bemærk også at Magentos url'er IKKE er sprogversionerbare!

En produkt url i Magento er den samme på tværs af sprog. Når det så er sagt, så kan shoppen sagtens håndtere flere forskellige sprog og valutaer ud af boksen.

Fra version 1.4 kan Magento køre forskellige URL'er til kategorier og produkter på de forskellige domæner. Så vidt jeg kan gennemskue vil TS køre de forskellige sprog på forskellige domæner (?).

Se evt. release notes.

 

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det lyder meget spændende. Hvis du ønsker det, kan vi kontakte dig pr. telefon med et tilbud.

 

Mvh. Frederik,

Billigmagento.dk

http://www.Billigmagento.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)