Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdstøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Da jeg er har en virksomhed som sælger arbejdstøj m.m. vil jeg gerne have lidt respons på hvordan i håndterer jeres arbejdstøj. Ligger i inde med et lille lager af arbejdstøj til nye medarbejdere eller bestiller i bare når der er brug for det.

Hvad ligger i vægt på ved en leverandør. Er det kun prisen det kommer an på eller betyder service og levering også lidt. Hvis i har tryk på tøjet, hvor hurtigt får i det så leveret.

Kunne også godt tænke mig at vide hvilke mærker i bruger. (Mascot, Kansas, engel osv.)

Det er ganske enkelt bare for at få lidt indblik i hvordan i har det bedst med sådanne leverandører, og hvad i ligger vægt på.

Med Venlig hilsen
Thomas Lybek

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:37

Hej.

Jeg kontakter dig blot pga jeg vil oplyse dig om at jeg kan tilbyde dig meget billige riser på alle former for arbejdstøj.

Kontakt mig her igennem, eller på mit site www.zentailor.net

Mvh Kenny

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 13:42

Arbejdstøj delen er jeg meeeeget svær at rykke med for jeg har nok nogle af landets bedste vilkår ;)
Men som sagt dine skjorter måske.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:53

Vi har bla. jakker og bluser samt T-shirts liggende med tryk, men bukser og shorts vælger de ansatte selv på trælasten, som har tryk liggende og montere dette når tøjet hentes.

Så det kan faktisk ikke være nemmere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 01:23

Koludabyg:

Vi har bla. jakker og bluser samt T-shirts liggende med tryk, men bukser og shorts vælger de ansatte selv på trælasten, som har tryk liggende og montere dette når tøjet hentes.

Så det kan faktisk ikke være nemmere.

Okay det lyder da som en god deal. Og sikkert også nemt hvis i skal ned og have søm og skruer samtidig ;)
Måden vi gør det på er bare på bestilling i stedet så det bliver sendt. Så har vi transfer liggende så det kun er tøjet som skal hjem.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:51

Jep, det er nemt.

Trykket har de liggende, og for det meste også den størrelse tøj man skal have, så i de fleste tilfælde har de tøjet med hjem med det samme, skal tøjet først hjem kan det normalt hentes et par dage efter...:)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 00:10

Hvis man skal sige noget negativt om byggemarkeder/trælaster og deres salg af arbejdstøj, ville det nok være servicen. Arbejdstøj er kun en side niche til deres virksomhed, hvor derimod vi andre arbejder med det til hverdag. Her er man sikret god rådgivning og service, hvorimod jeg har fået af vide( af en af mine nye kunder) at man har stået i en trælast i 45 min for at vente på en medarbejder som kunne hjælpe.

Men nok om salgstaler. Det var for at høre hvordan i andre havde det bedst ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:43

Det har du helt sikkert ret i, men da vi alle bruger samme mærke og model af bukser osv.. er det heldigvis ikke det store problem.

Men man skal nok ikke forvente den bedste rådgivning omkring valget af tøjet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)