Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lille søndags grin!

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

qwert ;-)

(som i "kuvert")

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:48

ditbrugtmarked:

qwert ;-)

(som i "kuvert")

Mvh.

Ditbrugtmarked

Jeps. Postmands Per super kodeord er qwert - du er faktisk ret cool til dette her gøgl.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:54

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Det var så i dag jeg skulle give et hint til "tændstikmand"-opgaven. Jeg udsætter lige dette til i morgen beklager, skal lige forberede et hint.

Så nu er det slut med at udsætte hintet til denne "tænk ud af tændstik-æsken opgave".

For overskuelighedens skyld linker jeg lige til opgaven igen http://bildr.no/view/612895 

Du har 11 tændstikker ( ME ( + pilen ) dårligt tegnet jeg ved det ) som du skal omdanne til TRE forskellige bogstaver som der skal står på min bluse.

Nedenfor har jeg beskrevet hvor mange tændstikker der går på de enkelte bogstaver.

L,T,V= 2

A,C,D,F,H,I,K,N,P,U,Y,Z = 3

E,J,M,O,R,W,X = 4

B,G,Q,S = 5

Bemærk at jeg har valgt at undlade ÆØÅ.

F.eks GUD består af præcis 11 tændstikker, men det er naturligvis ikke det rigtige svar.

GUD, kan nemlig slet ikke skabe sådan et Intelligent (tøj)Design.

Kan du også knække denne opgave DBM? - hvis, så tror jeg du skal overveje at få dig et job som en hemlig agent med licens til at kilde kvinderne mellem benene.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:08

Hej.