Hej igen. IWC såvel som UWC er forkerte. Duhar tydeligvis overset mit seneste hint, men det skal dog også siges at jeg der gik lidt kage i beskeden. Men her er hintet igen. \ - / <<< Dette symbolisere hvorledes de første tre bogstaver ser ud når der er lagt en tændstik. D.V.S at der godt kunne stå WON eller AGZ. De tre bogstaver på blusen er en semikendt forkortelse, og du er ikke i tvivl om at du har fundet det rigtige ord, som vanen tro så kan jeg anbefale at man lige kigger på billedet en eksta gang, for der er sædvanligvis noget "tænk ud af boksen" over mine kreative opgaver. |
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:ditbrugtmarked:Hej igen igen.
Kunne jo også være:
IWC
(I double you see)
Mvh.
Ditbrugtmarked
IWC såvel som UWC er forkerte.
Duhar tydeligvis overset mit seneste hint, men det skal dog også siges at jeg der gik lidt kage i beskeden.
Men her er hintet igen.
\ - / <<< Dette symbolisere hvorledes de første tre bogstaver ser ud når der er lagt en tændstik. D.V.S at der godt kunne stå WON eller AGZ.
De tre bogstaver på blusen er en semikendt forkortelse, og du er ikke i tvivl om at du har fundet det rigtige ord, som vanen tro så kan jeg anbefale at man lige kigger på billedet en eksta gang, for der er sædvanligvis noget "tænk ud af boksen" over mine kreative opgaver.
Jeg bliver lige nødt til at pumpe den tråd op da min opgave endnu ikke er blevet løst. Forresten jeg har lige opdaget at jeg i min eksempel har lavet en lille fejl - WON er naturligvis ikke indenfor reglerne/hintet ( \ - / ) men derimod er NOW helt på toppen. Hvorfor jeg skrev WON aner jeg ikke, men det er måske bare fordi at jeg altid stæber efter at vinde for en hver pris, det er sikkert noget ubevist noget.
Jeg nægter af princip at afslører mine gåder, men jeg er da cool nok til at give lidt hints i ny og næ når jeg føler at folk beder om lidt hjælp.
Der er tale om to opgaver i éen. Det ene er navnet på en kendt foreningen, og det andet er en forkortelse for en kendt organisation.
Billedet kan stadig ses her >>> http://bildr.no/view/612895 - der er flere hints til opgaver længere tilbage i tråden, men det burde ikke være nødvendigt for sådanne smarte mennesker som Jer.