Hæ, ja det ved jeg, men jeg købte SEO 2.0 før du lavede den trykte bog. Men det vil altså sige at hvis en ansat købte e-bogen, gennem virksomheden, så ville virksomheden have et problem, hvis den ansatte blev fyret da bogen i realiteten kun må læses af den ansatte. i stedet bliver det bare gjort surt for os som ikke vil lave ulovligheder, ligesom med DRM, som du selv siger, er et helvede. Jeg ved ikke hvor mange privatpersoner som reelt ville købe de bøger, tror ikke det er ret mange, så måske i skulle målrette jeres licenser mere mod virksomheder, hvilket jeg egentlig også troede at det var i og med man i formen kan vælge virksomhed. der er jo ingen grund til at man kan vælge virksomhed, hvis det ikke er virksomheden som har adgangen til bogen, men derimod den som køber den. Men kunne man have skrevet eksempelvis KTJ-Media.dk så det stod i bogen? og ville dette så have gjort så hele virksomheden kunne læse den, eller hvordan :) ja 1000 spørgsmål til professoren :) |
Ja, man kunne sikkert finde mange andre løsninger end dem vi har valgt, men det var nu engang det kompromis, som vi og vores advokater mente var den bedste løsning lige nu.
Der er også grænser for, hvor meget jeg har lyst til, at ofre på advokater, snørklede løsninger og teknik der kan supportere det. Den nuværende løsning synes jeg er enkel og fair :)