Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-Lex

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Som alternativ findes SEO 2.0 også som en almindelig trykt bog
Hæ, ja det ved jeg, men jeg købte SEO 2.0 før du lavede den trykte bog.

Men det vil altså sige at hvis en ansat købte e-bogen, gennem virksomheden, så ville virksomheden have et problem, hvis den ansatte blev fyret da bogen i realiteten kun må læses af den ansatte.

Efter min mening burde i som laver e-bøger ikke tænke så meget over om de kan kopieres, og videregives osv osv, altså jeg mener hvis personer alligevel vil videregive bogen ulovligt, skal de nok også komme til det på den ene eller den anden måde, ligesom med software.

i stedet bliver det bare gjort surt for os som ikke vil lave ulovligheder, ligesom med DRM, som du selv siger, er et helvede.

Jeg ved ikke hvor mange privatpersoner som reelt ville købe de bøger, tror ikke det er ret mange, så måske i skulle målrette jeres licenser mere mod virksomheder, hvilket jeg egentlig også troede at det var i og med man i formen kan vælge virksomhed. der er jo ingen grund til at man kan vælge virksomhed, hvis det ikke er virksomheden som har adgangen til bogen, men derimod den som køber den.

Men kunne man have skrevet eksempelvis KTJ-Media.dk så det stod i bogen? og ville dette så have gjort så hele virksomheden kunne læse den, eller hvordan :) ja 1000 spørgsmål til professoren :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:26

Ja, man kunne sikkert finde mange andre løsninger end dem vi har valgt, men det var nu engang det kompromis, som vi og vores advokater mente var den bedste løsning lige nu.

Der er også grænser for, hvor meget jeg har lyst til, at ofre på advokater, snørklede løsninger og teknik der kan supportere det. Den nuværende løsning synes jeg er enkel og fair :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ulrik Hvide:
w/e gider ikke spilde mere tid på dette forum, magen til magt-psykopater skal man lede længe efter.

Så håber jeg du mener det, så der kan blive lidt fred her!!!

/allan

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:38

DesignYOU:
Så håber jeg du mener det, så der kan blive lidt fred her!!!
du kunne ikke bare lade den ligge eller hvad?

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 11:02

John Nielsen, Nielco IT :

Hej Michael,

Hvilket indlæg mener du? Smile

Ja, ja - Jeg fik altså læst det.

Det er jo sådan at disse diskussioner om love mellem lægfolk netop er - diskussioner. Jeg syntes ikke at nogen generelt kan afvise andres argumenter. Er der nogen der skal ryste på hovedet, så ville det være mig da jeg immervæk er lidt bedre klædt på til lige netop den diskussion,  -som jurist.  Det kunne jeg bare ikke drømme om at gøre. Mere end 90% af civile søgsmål sker ved repræsentation af advokater, - og den ene taber.

Lad mig så lige slå fast, at det forholder sig altså ikke således at blot fordi man har et CVR nummer at man så ophører med at være forbruger. Man kan sagtens lave B2B handelsbetingelser, men om de gælder for den der køber produktet, - afhænger af køberens retsstilling. Hvis jeg køber et TV i Fona.dk til mit hundelufterkontor, så er det jo ikke bare ærgerligt hvis det går istykker, - jeg har nøjagtig de samme rettigheder som enhver anden forbruger.

Det har ikke noget med ophavsret at gøre, men hvis nogen siger deres advokater har sagt god for deres handelsbetingelser jvf. aftalefrihed, B2B osv, på en side hvor også hundeluftere kan handle, - så tolker man nok lidt mere end man konstaterer.

Så synes jeg også det er iorden hvis en debattør tolker på folks politiske oberservans eller mentale tilstand, og at det i sig selv ikke berettiger en sletning.

Michael

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)