Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør I, når en returvarer lugter af røg ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, tak for dit råd - vi vil klart prøve at hænge det over SB12 eller hvad det nu hedder, vil tjekke i Matas . Jeg tror såmænd ikke, en storryger behøver at gå med tøjet - det er nok at have det liggende en dag eller 2 i deres hjem, da tekstiler suger lugte til sig helt vildt. Har også fået noget retur efter jul forrige år, som lugtede vildt af stegt and og flæskesteg - og nej, jeg laver ikke grin !   Og man kan jo af økonomiske grunde ikke blot smide det væk, gå med det selv (tøjstørrelser varierer fra 34 - 50!) eller videresælge det. Det er blot svært at forklare en ryger problematikken - da de nok føler sig ret forfulgte af samfundet allerede! Mvh Pernille     

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:32

torben79:

sgu da også en mærkelig forretningspolitik at give tøjet/varerne væk, eller evt. bare bruge det selv.

Velkommen nærmere til en konkurs.

Du har ingen sans for at vende en dårlig forretning om til en god forretning. Der er mega mange muligheder i at vende tingene på hovedet i stedet bare for at surmule og tænke i konkursbaner.

Man kunne jo sige til sine gode faste kunder at de har noget tøj som de kan få gratis fordi at det er blevet røgskadet, men ellers ikke fejler noget.

Man kunne også på sin hjemmeside fortælle at man éen gang hvert halve år sender alle de røgskadet tøjprodukter til de hjemløse eller til Afrika.

Der er uanet af muligheder.

P.S

Jeg tror egentligt at du er tættere på en konkurs end jeg er med din snæver tankegang.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 14:49

Kvalitetsvarer til videresalg:

Wink Det er da top humor du der har "Wonderboy". - For jeg går da ikke udfra at du kan mene det seriøst......Surprise

Skal da love dig for at jeg mener det seriøst. Jeg prøver ikke på at være sjov, syntes det er meget mærkværdigt at jeg altid bliver opfattet sådan herinde.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:03

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Du har ingen sans for at vende en dårlig forretning om til en god forretning. Der er mega mange muligheder i at vende tingene på hovedet i stedet bare for at surmule og tænke i konkursbaner.

Man kunne jo sige til sine gode faste kunder at de har noget tøj som de kan få gratis fordi at det er blevet røgskadet, men ellers ikke fejler noget.

Man kunne også på sin hjemmeside fortælle at man éen gang hvert halve år sender alle de røgskadet tøjprodukter til de hjemløse eller til Afrika.

Der er uanet af muligheder.

P.S

Jeg tror egentligt at du er tættere på en konkurs end jeg er med din snæver tankegang.

Det er altsammen gode forslag - men det er stadig SEKUNDÆRE muligheder når nu den primære intention var SALG MED FORTJENESTE for øje!

Synes det er lidt hårdt med beskyldninger om manglende forretningssans mv. blot fordi man ikke straks ser det sjove i at forære sine varer væk - PR/god service over for trofaste kunder eller ej.

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 15:13

torben79:

Tror du skal kigge lidt på hvor meget der bliver svindlet, især på nettet...

Svindel kan og går begge veje.

Kunden svindler sælgeren, sælgeren svindler kunden - jeg er ikke så god til det at finde ting på nettet.

Men jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvem der bliver taget mest i næsen i det lange løb.

Er det kunderne eller sælgerne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18

Kim Jensen :

Hej,

Du kan gå i matas og få noget som hedder "SB12", tror jeg nok. Det er noget grønt væske, som du kan hælde i f.eks en kop og lade tøjet hænge ovenover. Der fjerner alt lugt og er ikke dyrt.

Vi har selv brugt det i en tøjkollektion som lugtede af "gammel kælder".

MvH

Kim 

SB12, er det ikke mundskyl? Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 15:44

Kim Biesbjerg:

Det er altsammen gode forslag - men det er stadig SEKUNDÆRE muligheder når nu den primære intention var SALG MED FORTJENESTE for øje!

Det kan jeg godt se, men man må altså bare leve med at der sker et par svupser ind i mellem det kan ikke helt undgåes - men hvis sådan en lille svupser kan slå en ud af kurs, så er man altså lidt for sårbar efter min mening. For helvede altså, vi er kun mennesker, vi alle sammen kan lave et par fejl i ny og næ - kunder såvel som ansatte.

En ansat er vel også en slags "kunde" i firmaet - altså det er en som man meget gerne vil i det lange løb vil tjene penge på, ellers er der jo ingen grund til at have personen ansat. Man fyrer da ikke en ansat/kunde bare fordi at de laver en eller to små fejl.

Kim Biesbjerg:

Synes det er lidt hårdt med beskyldninger om manglende forretningssans mv. blot fordi man ikke straks ser det sjove i at forære sine varer væk - PR/god service over for trofaste kunder eller ej.

Det er sgu da skide sjovt at dele de varer ud som man ikke kan bruge til noget alligevel. Jeg skriver en blog om det senere, så vil jeg undervise jer lidt i god forretningssansans. Jeg oprettede mig herinde for omkring 3 uger siden og har slugt en masse viden i mig, al den viden har jeg taget til mig og syntes at tiden snart er moden til at skrive blog indlæg.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 15:56

Nicklas Jørgensen:

SB12, er det ikke mundskyl? Big Smile

Af en eller anden grund læser jeg det som "showbiz" - vis dine bisser frem.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:01

Hej Pernille

Undskyld, det er ikke SB12,, det er R12!!!!!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)