Hej til jer med tøj webbutikker! Af og til sker det, at en vare kommer retur, og bare stinker af røg! Eet par gange sendte vi den retur til køberne, hvor vi henviste til vores bytteregler (at vi ikke bytter varer, der feks lugter kraftigt af røg) - men så ved man jo godt, at kunden bliver smaddersur og ikke kommer tilbage. Plus så har vi også betalt 2 gange porto, og så er det mange gange omsonst, hvis købet ikke er særligt stort. Andre gange har vi forsøgt at hænge varen til luftning i nogle dage, men vi synes stadig ikke, at lugten helt forsvinder, og selvom den er næsten ubetydelig, vil vi alligevel ikke være bekendt at sælge den videre til andre - og så er det jo ren og skær tilsætning. Hvad gør I andre ?
Du kan gå i matas og få noget som hedder "SB12", tror jeg nok. Det er noget grønt væske, som du kan hælde i f.eks en kop og lade tøjet hænge ovenover. Der fjerner alt lugt og er ikke dyrt.
Vi har selv brugt det i en tøjkollektion som lugtede af "gammel kælder".
Jeg har selv prøvet det med en tyverialarm, tror ikke han havde den med i byen :)
Men er du ryger og lader et produkt stå i rygerrummet et par dage, ja så er det faktisk ødelagt. I min situation nægtede han at betale og slutningen blev at jeg ikke gad spilde mere tid på ham og i stedet fandt et andet sted at tjene pengene.
Hej til jer med tøj webbutikker! Af og til sker det, at en vare kommer retur, og bare stinker af røg! Eet par gange sendte vi den retur til køberne, hvor vi henviste til vores bytteregler (at vi ikke bytter varer, der feks lugter kraftigt af røg) - men så ved man jo godt, at kunden bliver smaddersur og ikke kommer tilbage. Plus så har vi også betalt 2 gange porto, og så er det mange gange omsonst, hvis købet ikke er særligt stort. Andre gange har vi forsøgt at hænge varen til luftning i nogle dage, men vi synes stadig ikke, at lugten helt forsvinder, og selvom den er næsten ubetydelig, vil vi alligevel ikke være bekendt at sælge den videre til andre - og så er det jo ren og skær tilsætning. Hvad gør I andre ?
Med venlig hilsen Pernille
Jeg syntes at det er en mærkelig forretningspolitik at have. Jeg er ikke en indehaver af en tøjbutik, men jeg ville bare give kunden pengene tilbage. Vaske tøjet og gå rundt i det selv, eller give det væk til en kammerat.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg er helt enig med dig. Det kan ikke betale sig at bøvle rundt med den slags kunder.
Find et andet sted at tjene pengene.
jeg har erfaret at tager man sig ordentligt betalt for kvalitets produkter og ydelser, har man ingen bøvl med kunderne. de kunder der er villige til at betale for kvalitet får man sjældent bøvl med.
Hvorimod de kunder der skal have rabat og favørpris det er også dem der har alle mulige undskyldninger for ikke at vil betale.
Med venlig hilsen Pernille
Jeg syntes at det er en mærkelig forretningspolitik at have. Jeg er ikke en indehaver af en tøjbutik, men jeg ville bare give kunden pengene tilbage. Vaske tøjet og gå rundt i det selv, eller give det væk til en kammerat.
Det er da top humor du der har "Wonderboy". - For jeg går da ikke udfra at du kan mene det seriøst......