Hej Det er da dig der bestemmer *smiler* Min erfaring er bare, at hvis man skal være selvstændig så skal man gøre op med sig selv, - om det er noget man gør for kundernes skyld, - eller for sin egen skyld. I den bedste verden sker begge dele, men som selvstændig er kundernes behov altså de vigtigste at opfylde, hvis man skal kunne betale regningerne. Skal man leve af det, kan man ikke nørkle rundt og sidde og fedte i månedsvis med lækre grafiske detaljer, og implementering af moduler og deslign. Så handler det om hvordan man i det hele taget får nogle til at købe det man udbyder, - og at der bliver et overskud. Det er - for nu at sige det ligeud - ikke nogle revolutionerende ting du vil foretage dig, og konkurrencen er hård, - benhård. Derfor syntes jeg du skal starte blødere (og billigere) op og spore dig ind på hvad kunderne vil have, og det kan du jo fint gøre med et miks, - hvis bare det ikke bliver for indviklet hver især. Jeg ved godt du sikkert ikke er glad ved at læse det jeg skriver, og du kan jo overraske ved at bevise det modsatte *smiler* God fornøjelse |
Tja, hvad kan man sige andet end markedsføring, markedsføring og atter markedsføring.....
Man skal ikke blive iværksætter, hvis man drømmer om at have en masse tid til at lave design, tage billeder eller hvad man nu interessere sig for Man skal blive iværksætter, hvis man synes, at det er sjovt at tjene penge på sin interesse. Og man skal hele tiden have det som allerhøjeste prioritet. Gør man ikke noget - så sker der ikke en meter
En god tommelfingerregel for ens tid er 80% forretning/markedsføring og 20% af alt det andet (sjove).
Personligt er jeg blevet bidt af hele tiden at have markedsføringen og indtjeningen med i baghovedet, når jeg tager billeder. Man bliver super målrettet og meget bevidst om sine valg, og det tvinger en til at gøre sit bedste hele tiden. Det har rykket helt enormt for mine evner med kameraet - også selvom jeg har væsentlig mindre bagved kameraet nu
Held og lykke med projektet. Og brug endelig Amino flittigt - det er en guldgrube af viden og inspiration.
Mvh.
Carsten