Hej Ib,
Eftersom din post ikke umiddelbart har noget at gøre med denne tråds indlæg, vælger jeg at besvarer den mail du har sendt med samme emne i stedet.
Mvh. Sven
Hej Sven & andre !
Undskyld hvis jeg har misforstået formålet med tråden.
Men det jeg oplever som amatør er, at det og skulle have lavet en ny hjemmeside er på "tværvs" af mange "brancher" designer - programmør - SEO ekspert - tekstforfatter m.m.
Derfor så jeg netop her i dette iniativ muligderne for at kunne få nogle kommentarer tværfagligt.
Derfor forsøgte jeg mig med min problemstilling. Jeg ved godt jeg kan lægge opgaven ud på freelancer. Men jeg mener det er mest formålstjenligt når jeg selv kender behov - krav - vilkår m.m.
Således at bud kan gives på noget håndgribeligt og sammenligneligt. I stedet der bliver blandet æbler- pærer-blommer m.m.sammen.
Jeg bad ikke om at få nogle pristilbud, men en stillingtagen til nogle forskellige forhold jeg som udeforstående skulle være opmærksom på.
Desværre oplever jeg i mange af trådene, og ikke mindst når det gælder hjemmeside så bliver der bombet med det ene pristilbud efter det andet.
Venlig hilsen,
og på forhånd tak
Ib Abildgaard
RÅD & MAL
www.raad-mal.dk
P.S. I er fortsat alle velkomme - hvis I ellers gider, at komme med nogle kommentarer til de af mig opstillede problemstilling