En række Amino brugere er gået sammen om ny gratis SEO tjeneste. |
Så er i blevet bogmærket! .. Super godt initiativ, jeg kommer helt sikkert til at kigge forbi :-)
En række Amino brugere er gået sammen om ny gratis SEO tjeneste. |
Så er i blevet bogmærket! .. Super godt initiativ, jeg kommer helt sikkert til at kigge forbi :-) |
Jeg takker og bukker på holdets vegne. |
I er også velkomne til at komme med emner her i tråden, som i gerne vil havde taget op. Så vil vores skribenter kunne vælge at bruge dem til deres næste artikel. Mvh. Sven |
kanon godt. Jeg har selv undret mig over at nogle af jer ikke har samlet kræfterne, og lavet et powerbureau der virkelig kan rykke på et helt andet plan. Held og lykke med det. Jeg skal da nok suge lidt til mig derinde :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Sørger I for at sende ud på Twitter, når der kommer nye indlæg, så vi kan blive oplyst og inspireret? Det ser jo ud til at være en seriøs og let-overskuelig hjemmeside! /Jesper |
Super - tak for tippet om siden. Den er bookmarket :) |
Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...
Den har straks fået et bogmærke ;D |
Jesper > Ja vi vil forsøge at lave en Twitter post hver gang, men tjek også gerne en gang imellem - hvis den nu skulle smutte. |
I kan installere et smart WP -> Twitter modul, som automatisk poster jeres nye indlæg på både Facebook og Twitter. Send evt. en mail, så skal jeg nok hjælpe med at få det gjort Ville da være super ærgerligt hvis nogle gik glip af guldkornene. |