Da jeg står for at skal på en længere rejse, og ikke har mulighed for arbejde med min virksomhed i den tid, vil jeg lige prøve at sælge lidt ud af varelageret. 1. Duni Servietter i str. 33x33 (Frokostservietter) - Har fire forskellige salgsdisplays hvor der er 3-4 forskellige designs i hver. - Priser langt under Duni's standardengrospriser. 2. Gavepapir - 0,7 x 2,0 M - Forskellige designs - bl.a. Julepapir som kan købes billigt her og nu 3. Fotolommer - pakker med 10 lommer i hver - Mulighed for meget stor avance +100% min. 4. Gaveposer - 3 forskellige designs Billeder og priser fremsendes ved kontakt på rasmus_f_jensen @ hotmail.com - Skriv venligst hvilke partier Du kunne være interesseret i. Tilbuddende er gældende til jeg forlader mit kontor i dag kl. ca. 15:30 Mvh Rasmus / RJ-Trade |
Tak for alle henvendelserne.
Der er stadig lidt paller servietter tilbage.
Der er ikke det store gang i forespørgslerne på forolommer og gaveposer, derfor dumper jeg prisen yderligere på disse varer.
Der er mulighed for at gøre nogle gode handler, så lad os få startet slutspurten
Mvh
Rasmus / RJ-Trade