Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino lige så stor uden Thorborg?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Go aften

Tror du Amino havde været lige så stort uden ''Martin Thorborg brandet'' ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:07

Jeg tror umiddelbart ikke den ville vokse så hurtig som den har gjort, men i dag mener jeg heller ikke amino er = Martin Thorborg, som den nok har været i dens spæde start. 

Så ja, jeg tror godt den kunne blive det...

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 19:12

Tror også at den ville være blevet lige så stor, men selvfølgelig har Martin gjort nogle investeringer i det, og så har hans brand selvfølgelig også tilført noget speed :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 19:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Godaften,

Nu ved jeg ikke om du mener navnet Martin Thorborg, eller om det er hans kvaliteter indenfor markedsføring osv?

Men tror da bestemt at Amino kunne have været ligeså stor, uden navnet Martin Thorborg. Navnet har selvfølgelig også bragt nogle brugere til i starten, men der kommer sikkert også en del som ikke kender Martin Thorborg lige fra starten af, men som først lærer ham at kende når de har opholdt sig på Amino i noget tid.

Men begynder vi og snakke om hans evner, så er det en helt anden snak. Hvis Amino ikke havde haft hans kompetencer indenfor markedsføring, branding osv. så tror jeg ikke at den havde været, hvor den er idag.
Der er ingen tvivl om at hans evner har udviklet siden og gjort at den ikke bare er et forum fyldt med unge teenage iværksættere, men også store erhvervsdrivende - ingen tvivl om det :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:32

Det jeg mener når jeg skriver Martin Thorborg brandet er om i tror Amino havde været lige så stort på samme tid for samme penge, uden en ''kendt'' iværksætter bag, men en helt ''ukendt'' iværksætter. Hvis det var blevet gjort på samme måde var det selvfølgelig blevet en succes, min pointe er hvor vigtigt det egentligt er med et godt brand? Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:41

Man kunne også spørge om Martin's brand havde været den samme uden amino? 

Så du stiller et spørgsmål, der mere eller mindre er umuligt at, ja endda gisne om.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 19:42

Det har selvfølgelig stor betydning for udviklingen at man har et godt brand, ingen tvivl om det. Jeg tror den helt store forskel på et Amino med Thorborg og et uden, er de mange større erhvervsdrivende.

Jeg tror at Thorborg har været med til at lokke nogle af dem til siden, hvor de måske har været mere afholdende, hvis det havde været en ukendt iværksætter - så havde de muligvis ikke engang hørt om det. Thorborg har jo et godt netværk at trække på :)

Så jo, vil give dig ret i at det er vigtigt med et godt brand - især for at få en god start og komme ud over stepperne :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er 100% sikker på at Amino ikke ville være det Amino, som vi kender idag, hvis det ikke var for Thorborg.

Jeg har været med praktisk talt fra starten af, så jeg har også fulgt Amino's udvikling - og der er sket mega meget på relativt kort tid. Og der er ingen tvivl fra min side af, at hvis Thorborg ikke havde lagt de kræfter i Amino som han gjorde i de første 2-2½ år, så ville Amino være gået delvist i sig selv igen.

Prøv at tage et kig på nogle af de andre hjemmesider / debatter der er omkring iværksætteri - de når ikke Amino til anklerne. Thorborg har på Amino formået fra starten af at få gjort det interessant for både helt små "wanna-be-iværksættere" men også for nogle af de mere garvede, at være brugere herinde. Og den synergieffekt der er ved at have både uerfarende og erfarende brugere udgør helt klart en stor del af rygradden i Amino. Det med de erfarende der hjælper de mindre erfarende, og de uerfarende som giver et nyt syn og friske input til nogle af de problematikker de erfarende slås med, det ville Amino ikke kunne eksistrere uden.

Jeg er overbevist om at der er en del, især af de yngre brugere herinde som ikke har tænkt over hvor vigtigt det er for Amino's eksistens, at nogle af de "ældre iværksætter-rotter" også er herinde. Uden dem ville der ikke være nogen konkrete erfaringer at trække på, men blot en masse handelsskole-teorier og lignende - og så kan man lige så godt søge hjælp på Arto eller et lignende sted. Og tilbage til det oprindelige udgangspunkt for mit indlæg: Der er mange af de mere erfarende iværksættere, som har været med helt fra starten af, som oprindeligt blev brugere herinde pga. Thorborg - der iblandt mig selv. Jeg vil helt ligeud af posen sige, at hvis det ikke var fordi det var Thorborg som dengang lavede Amino og jeg vidste at han ville kunne skabe noget helt specielt for iværksættere med dette, så havde jeg ikke oprettet mig som bruger dengang jeg gjorde Geeked .

/Jesper

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)