Erhvervsrengøring tilbydes i kbh området FÅ 1 MÅNEDS GRATIS ERHVERVS RENGØRING I KØBENHAVN, ring og hør hvordan Valby Rengøring tilbyder.
|
Vi gør også rent på Frederiksberg og amager .-
Erhvervsrengøring tilbydes i kbh området FÅ 1 MÅNEDS GRATIS ERHVERVS RENGØRING I KØBENHAVN, ring og hør hvordan Valby Rengøring tilbyder.
|
Vi gør også rent på Frederiksberg og amager .- |
Hej Kim. I vores lille rengøringsfirma tilbyder vi en gratis prøve på 5 m2 tæpperens. Men har ikke tidligere hørt at nogle en hel måneds rengøring u/b. Går det ud på at I laver en kontrakt på min. 6 måneder til gengæld? Blot nysgerrig, da der pt popper mange alternative muligheder op:)
Bedste hilsner Lars Jensen www.TRY.dk
|
Hej Lars Jeg har sendt dig en PM mvh Kim |
TILBUDDET GÆLDER STADIG mvh |
Sådan kan det ikke være, så er vi ude i noget ulovlig markedsføring.. når ordet GRATIS indgår skal det være gratis og må ikke binde på nogen.. Det samme gælder ved abonnementer.
Mikkel |
Der bliver heller ikke lavet nogen kontrakt på 6 måneder .. mvh Kim |
Hej Kim, Jeg er også nysgerrig. Du må gerne sende en PM med hvordan det er gået:) Mvh |
Gode tips til Rengøring hos rengoeringstips.dk
Mikkel har ret.. |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hej Jimi Jeg ville blot høre, om det havde kunne betale sig, at dele gratis rengøring ud til højre og venstre uden efterfølgende bindinger. Meget arbejde for at skaffe nye kunder Mvh |
Gode tips til Rengøring hos rengoeringstips.dk