Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 MÅNEDS GRATIS RENGØRING I KBH

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh, mine erfaringer er at man tiltrækker kunder som vil have det til en pris der ikke kan lade sig gøre, og som brokker sig hele tiden. Altså folk som forventer at de kan få alt gratis, og når de så er færdige med dig, leder de efter det næste firma som de kan irritere :-)

Jeg har ikke lavet noget gratis, af større opgaver, men selv de gange hvor vi har været lidt flinke og løftet nogle opgaver som ikke stod i kontrakten, så begynder folk med det samme at forlange mere og mere, gratis.

Dette er blot mine erfaringer :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er enige om at gratis skal være gratis!  I mange år underbød ISS alle os andre (især i slut80´ne) og bandt de stakkels kunder i halve år.  Selv om det ikke er helt det samme, synes jeg det er en mærkelig moral.  Hvis ikke man er enige om at samarbejdet er givende for begge parter er det da bare om at komme videre inden man får ødelagt sit navn og humør... Men der er da ingen tvivl om at en gratis prøve kan rykke markedsandele.  Tænk hvad en smagsprøve i et supermarked kan udrette.  Måske kunne man aldrig forestille sig en bedre ketchup end Heinz, sådan har jeg det selv, men er der en der en dag præsenterer mig for en der smager bedre, endda er økologisk eller andet der trækker, så skifter jeg da 100%!  På samme måde går det oftest når jeg tilbyder en gratis prøve på tæpperens.  Ja den lille tæpperens er da gratis og jeg kan da ikke gøre for at 95% af de potentielle kunder får renset hele arealet samtidig...det ser da ikke særlig godt ud med 5 m2 der er helt rent i forhold til resten;)

Dejlig solskinsdag til jert alle!

Lars

www.TRY.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)