Så er den store dag oprandt hvor Erhvervsbladet er udkommet i sit nye format. Det nye erhvervsblad (magasin), der kun udkommer 1 gang om ugen afløser den gamle avis, der udkom 5 gange om ugen. Jeg må indrømme, at jeg er svært skuffet over det jeg har set i dag Magasinet er fyldt med reklamer og minder mest af alt om Idé Nyt. Og Idé Nyt ved jeg godt hvor havner, når der kommer reklamer Det nye magasin blev bladret igennem på 5 minutter og kun 1 artiklel blev læst, uden det store udbytte. Jeg har til sammenligning stakke af gamle erhversblade, som er så sprængfyldt med gode artikler som jeg endnu ikke har nået at klippe ud og lægge på "idé lageret" og hvor jeg kunne bruge en time på de bedste blade. Jeg ved ikke lige hvilke grunde, der ligger bag ved at ændre noget så, ja, nærmest fantastisk velfungerende, til det jeg har set i dag. Kære Erhvervsbladet, jeg vil meget gerne have min "gamle" avis tilbage. Hvad synes I andre? Venlig hilsen, Christian |
Enig, jeg føler mig snydt, "det nye ide-nyt" :-( er åbenbart på gaden
Jeg blev først informeret om det nye format efer fornyelsen af mit årsabonnement,
havde jeg kendt det layout havde jeg ikke det, jeg vil prøve at opsige det nu - overvejer Børsen istedet.