Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEEDBACK PÅ NYSYNET.DK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

På forhånd tak for konstruktiv kritik af websitet www.NYSYNET.DK

DBH Niels

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 00:25

Der er simpelthen så mange kritiske punkter på jeres hjemmeside, der kommer frem. Så I får blot nogle af dem her:

- Det mest kedelige, utiltrækkende og mindst brugervenlige design jeg har set til dato.
- Hvorfor viser I et billede af to personer i toppen og på nogle af siderne? Det forekommer besynderligt, hvis man skal tage jeres hjemmeside seriøst, da disse billeder normalt kun forekommer på personlige hjemmesider og blogs.
- Hvorfor har I valgt ikke at lade jeres underside være en del af det samme design som forside? Det er dermed ikke muligt at navigere rundt på siden, uden at skulle trykke tilbage i sin browser.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:29

Få fat i en pro - Det er sgu en ommer. Det behøver ikke at koste så meget og der er mange der kan gøre det for dig her på Amino.

Sorry dude ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35

Enig med ovenstående. Få en grafiker på sagen. Det vil virkelig gavne!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:39

Et par ideer her

Gennemtænk menuen strukturen ,der er let overskuelig , jeg mister overblikket på forsiden.

Man kan altid se hele menuen , kan komme tilbage på alle undersider til de vigtigste punkter i menuen

Streger i titlen disse her] og | disse streger ser anderledes ud på google se hvordan jeres side ser ud på nedenstående links , jeg kan ikke læse titlen det er i hvert fald svært http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=http%3A%2F%2Fwww.nysynet.dk%2F&meta=&rlz=1R2ACAW_da&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=e2293b9e1ec129b2

Ikke alle links på siden kunne jeg se , jeg skulle se meget godt efter

flere amino.dk er super gode bare poste mere og vi prøver at hjælpe , billeder kan godt bruges ideen ser godt ud synes jeg Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 09:37

Aaaaav mine øjene - Den blå farve virker meget forstyrrende!!

Jeg vil giv andre ret i at der mangler struktur i siden - lad en god grafiker kigge på den

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 09:43

Hej.

Hvis du vil have en billig pris på et nyt design, eller hvis du vil have siden lavet helt om, rigtig billigt, så skriv mig en privatbesked, eller smid mig en mail på: dalle90@gmail.com ;-)

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)