Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alvorlig situation med en prissammenligningsside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

JDA Trading ApS:

Jeg kan altså ikke forstå man kan kræve erstatning ???

For mig at se er det jo en samarbejdspartner og så har man jo selv tilmeldt sine varer der...

Selvom der er tale om en samarbejdspartner skal de da ikke nakke teksterne - som beskrevet, ødelægger det fuldstændigt SEO optimeringen af den pågældende side, for ikke at sige det er super træls når man har brugt en masse krudt på at lave noget unikt - at det blot bliver stjålet.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:40

Hej Nicolai.

Selvfølgelig skal du køre en erstatningssag. Dert er helt klart ulovligt at kopiere andres sider. og din konklusion mht. SEO er jo fuldkommen rigtig, det koster dig mange tabte kunder og ordre at blive nedrangeret af google.

jeg mener at have læst om store erstatningsbeløb når andre stjæler ens unikke tekster. Der findes et program der løbende kan scanne nettet for evt. kopier af ens egne tekster.

Håber du får held med at nakke kopisten.

ha en god dag.

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 09:44

Det burde man da vide at de gør, det er jo tydeligt at se på varer der allerede er på sitet...

Er samme billeder, vare navne og TEKSTER. Det er da tydeligt for enhver !

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 09:46
Lige et hurtigt side spørgsmål? Du er sikker på det ikke er info du selv giver til dem i jeres prisfeed til dem?

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 11:05

Nu er jeg på ingen måde ekspert, men man bør vel også tjekke om du har indgået en kontrakt, hvor du giver dem ret til at kopiere dine tekster?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)