Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du gøre det for 50 % af indtægten?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der kan få dette projekt i gang, sammen med mig.

En web-børs for designmøbler, smykker, tøj mm.

Om det laves i joomla (el lign) el om du koder og designer fra bunden er mig ligegyldigt. hovedsagen er at kundens produkter præsenteres på en ordentlig måde og at det er let for denne at uploade vare og søge i de forskellige kattegorier.

domæne og webhotel er købt: www.designborsen.dk

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 16:39

Hej

Hvad mener du med 50% af indtægten?

Du er velkommen til at se på vores meget overskuelige netbutik løsning her: www.simpelside.dk

Skriv til os hvis du har nogen spørgsmål til det.

Mvh. Simpelside, Thomas

Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Skrevet kl. 17:43

Jeg er på jegt efter en el flere, der vil påtage sig opgaven at designe (findes der et template er det ok) og el kode og stå for den tekniske opdtatering, der måtte være mod at få en bid af kagen..:)

Step it up - på facebook

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Ikke for at virke pessimistisk, men jeg tror ikke du vil fange nogen med det tilbud :-) Men held og lykke til alligevel !!!!

// Mathias Bak

Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Skrevet kl. 22:24

Hej Mathias

Det er helt ok. Tænkte at der måske var en aminobruger med styr på det tekniske, der kunne se fordelen i at indgå et partnerskab og derved for del i forretningen - indtjeningen.

Step it up - på facebook

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:35

Hej Mikkel

Jeg tror du ville få mere ud af dit indlæg, hvis du fortæller, hvad du har tænkt dig at investere - og hvad du har tænkt dig at arbejde med efterfølgende. Der er for lidt information til, at det kan sandsynliggøre en indtjening endnu.

Jeg er ikke personlig interesseret, da jeg har hænderne fulde - det er ment som venlig vejledning til, hvordan du kan gøre dig mere attraktiv for en programmør.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Skrevet kl. 22:59

Tak for tippet.

Jeg vil selvfølgelig også bidrage med noget til dette samarbejde.

Som skrevet forestiller jeg mig at du koder sitet således at det kan styres af mig i det daglige og du vil derfor kun være aktiv i den daglige drift, når det brænder på (teknikken driller)

Jeg står for at markedsfører sitet over for køber/sælger, tage kontakt til butikker, der ligger inde med designmøbler, tøj mm, der kan sælges på sitet. 

Step it up - på facebook

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 07:29

Skal siden laves som en webshop? hvor kunderne køber varerne igennem hjemmesiden, eller skal siden laves som en slagt reklame blad hvor forhandlere kan bede dig lægge deres varer på, og så henviser du kunden til forhandleren?

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:08

mikkelfeldt:

Jeg søger en der kan få dette projekt i gang, sammen med mig.

En web-børs for designmøbler, smykker, tøj mm.

Om det laves i joomla (el lign) el om du koder og designer fra bunden er mig ligegyldigt. hovedsagen er at kundens produkter præsenteres på en ordentlig måde og at det er let for denne at uploade vare og søge i de forskellige kattegorier.

domæne og webhotel er købt: www.designborsen.dk

Jeg tror mange ville være interesseret vis du sagde hvor meget du ville investerer tid og penge på projektet vis du f.eks. ville invester tid f.eks. som mig har arbejdet konstant på siden og dag og nat med unikke tekster.

Hvad har du tænkt dig?

Hvordan har du tænkt dig samarbejde skal forgå ?

hvor mange penge kaster du i projektet ?

Jeg ville f.eks. aldrig tilbyde dette med min egen side da den har links og unikke placeringer på google

tvivler dog du vil være interesseret vis det begynder at give overskud og du ser når du sider og laver unikke tekster og investerer penge giver mange dobbelt penge igen , derved  skal begge være super motiveret , sikkert svært at  finde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 10:16

Ja det er vigtigt, at man ved hvilke forventer man har til hianden.

Skriv hvad du tilbyder og hvad du kræver i detaljer

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)