Hej Amino'er Efter som jeg så kantant på DR1 ville jeg høre hvad din mening er om dette? |
har du link til udsendelsen ?
Mikkel
|
Jeg er ikke helt klar over hvad min mening er, men jeg forstår ikke man som menneske kan finde på at svindle på sådan nogle måder. Jeg forstår i det hele taget ikke hvad meningen er bag disse svindel nummere end at tjene en masse penge? |
Og en bil er et værktøj til mord... Det er IKKE selskabsformen der er problemet, men de mennesker der udnytter den. Har selv et Smba.... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Men det ændrer jo ikke rigtigt på at SMBA er selskabsformernes sorte får lige for tiden |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Well... Jeg har ikke set udsendelsen, men jeg har arbejdet i perifien af de originale sidegadevekselerer (Jersilds: "Det er Heeelt vildt" hvis i husker den). Det er et spil, der handler om at vinde over konkurrenterne på kontoret og tjene så mange penge som muligt. Man kan forklare det for sig selv med, at der altid er idioter der vil bruge deres penge dumt, så derfor kan de lige så godt give dem til "mig". Du griner af en mand der falder i en bananskrald - de griner af en mand de snyder for en million.
|
Folkeafstemning om Patentdomstolen
|