Før eller efter man har betalt for plus? |
Ja det er mærkeligt.....
Før eller efter man har betalt for plus? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Ja det er mærkeligt..... |
Hej Preben. De bedste mennesker er IKKE dem der ikke er plusser, og heller ikke dem der ER plusser. De bedste er vel dem der tjener pengene på at skabe plusser Hvem der så er de dårligste mennesker ved jeg ikke, men jeg sparer da lidt ved IKKE at være plusser Mvh. Ditbrugtmarked |
hvis alle andre må skrive en kommentar må jeg os. |
Vh Bjarke.
Jeg synes man kunne have lavet et fair billet salg, men det er nok bare mig |
Hmmm - hvorfor får de mon champagne på Business Class? |
|
Vi tilbyder Ubivox Business med rabat til Amino Plus-brugere - det gør vi fordi vi gerne vil støtte gode tiltag som Amino, og det mener vi gøres bedst ved at øge fordelene ved fordelsprogrammer som Amino Plus, som i sidste instans hjælper Amino til at betale regninger og lønninger. Vi mener ikke Amino Plus-brugere er bedre end ikke-Plus'er - naturligvis. :) Vi synes dog både Amino i sig selv og også Plus-programmet er gode tiltag, som vi gerne vil støtte - og så er det jo bare en bonus, at iværksættere får lidt rabat på et produkt de forhåbentlig kan bruge til at tjene penge, og øge kendskabet til deres virksomhed. |
Der ydes vel rabat forbi vi betaler penge for at være amino.dk plus medlem , med du kan jo bare købe et amino.dk plus medlem skab http://www.amino.dk/aminoplus.aspx |