Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ModernWall.dk skal sku ind i affiliateverdenen, men...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har siden ModernWall.dk der levere stenvægge til forbrugerne.

Jeg vil have noget for mine penge, altså gider jeg ikke smide penge efter, ja ingenting.

Jeg tænker her jeg vil ind i affiliate og have mine annoncer vist.

Jeg kan tilbyde dem super gode priser. forventer10% af min vejl. pris og der købes i gennemsnit 10-20 kvm. firmaer større partier.

mener selv det er fornuftigt..

Jeg har bare et problem, pungen er tom, så skal finde et sted hvor de vil sætte den kode på min side.

nogen der kender et sted ?

mikkel

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 15:52

Du vil ofte skulle lægge nogen $$$ upfront, så der er sikkerhed for at du kan betale for de salg som genereres.. tror det kan blive svært hvis du vil bruge et netværk, og du ikke har nogen penge, alternativt kan du få din egen aff. software, men det er sgu svært at få nogen til at signe op til den slags, de vil hellere bruge de netværk der er.

Jeg vil til en start forslå du kigger på partner-ads.com

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:55

Så de vil have et depositum ? Så kan jeg godt se den mulighed nok bliver udelukket..

Hmm, håber flere kan be/afkræfte ovennævnte.

Mener at have hørt mikkelsen ikke ønsker noget, men ikke sikker

Mikkel

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 16:00

ModernWall.dk:

Så de vil have et depositum ? Så kan jeg godt se den mulighed nok bliver udelukket..

Hmm, håber flere kan be/afkræfte ovennævnte.

Mener at have hørt mikkelsen ikke ønsker noget, men ikke sikker

Mikkel

Grab the phone then :-)

Ring og hør dem... det er muligt de tilbyder det, jeg ved bare at mange naturligvis vil ha en sikkerhed, så de ikke står med problemet hvis du nok ikke kan betale.

Venligst

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:03

Kan sagtens se din pointe :-) 

Men det største problem lige pt er nok det med at få den sporingskode sat ind på min side, så jeg kan komme igang med det :-)

Det er vel en progreammør der indsætter sådan noget ? men ville jo være super hvis et eller andet affiliate selskab havde en tilknyttet der gjorde det som standart for at få webmasters ind i deres system

Mikkel

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 16:06

ModernWall.dk:

Kan sagtens se din pointe :-) 

Men det største problem lige pt er nok det med at få den sporingskode sat ind på min side, så jeg kan komme igang med det :-)

Det er vel en progreammør der indsætter sådan noget ? men ville jo være super hvis et eller andet affiliate selskab havde en tilknyttet der gjorde det som standart for at få webmasters ind i deres system

Mikkel

Det er det mindste problem....   syntes du skal ringe til nogen af de netværk at forhøre dig.

Venligst

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:13

Så du mener de har nogen tilknyttet der kan hjælpe ?

Jeg vil prøve at kontakte nogen

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:36

Så er der et par stykker der er kontaktet..

Ved der også er nogen herinde der ejer affiliate kan i ike komme på banen her

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:37

ModernWall.dk:

Så er der et par stykker der er kontaktet..

Ved der også er nogen herinde der ejer affiliate kan i ike komme på banen her

Hej

Langt de fleste affiliate partnere bruger annoncer fra affiliate websites for at tjene penge. De er en slags ansatte for dig som annoncør, og vil gerne have en sikkerhed for at de bliver belønnet for det arbejde de gør for dig. Derfor kigger de bl.a. på om du betaler forud, dvs. stiller et beløb til rådighed til sikring af deres indtægt. Dette er især relevant ved affiliate markedsføring, da partnerne ofte først får udbetaling på et senere tidspunkt og derfor gerne vil føle sig sikre på deres indtægt.

I vores netværk Partner-ads (http://www.partner-ads.com) indbetaler du i alt 1000 kr. inkl. moms forud, så der er dækning for affiliate partnernes indtægter. Det er et lille beløb og beløbet er stadig dit, dvs. at hvis du lukker din annoncering ned igen på et tidspunkt, så får du naturligvis restsaldoen igen.

Mvh.
Ken Schultz

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:56

Hej Ken.

Det lyder som et fornuftigt bud.

Har i så en der kan sætte den kode ind på ens side ?

Jeg vil skam gerne betale de 1000,- inkl moms

Mikkel

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)