Du vil ofte skulle lægge nogen $$$ upfront, så der er sikkerhed for at du kan betale for de salg som genereres.. tror det kan blive svært hvis du vil bruge et netværk, og du ikke har nogen penge, alternativt kan du få din egen aff. software, men det er sgu svært at få nogen til at signe op til den slags, de vil hellere bruge de netværk der er.
Jeg vil til en start forslå du kigger på partner-ads.com
Så de vil have et depositum ? Så kan jeg godt se den mulighed nok bliver udelukket..
Hmm, håber flere kan be/afkræfte ovennævnte.
Mener at have hørt mikkelsen ikke ønsker noget, men ikke sikker
Mikkel
Grab the phone then :-)
Ring og hør dem... det er muligt de tilbyder det, jeg ved bare at mange naturligvis vil ha en sikkerhed, så de ikke står med problemet hvis du nok ikke kan betale.
Men det største problem lige pt er nok det med at få den sporingskode sat ind på min side, så jeg kan komme igang med det :-)
Det er vel en progreammør der indsætter sådan noget ? men ville jo være super hvis et eller andet affiliate selskab havde en tilknyttet der gjorde det som standart for at få webmasters ind i deres system
Men det største problem lige pt er nok det med at få den sporingskode sat ind på min side, så jeg kan komme igang med det :-)
Det er vel en progreammør der indsætter sådan noget ? men ville jo være super hvis et eller andet affiliate selskab havde en tilknyttet der gjorde det som standart for at få webmasters ind i deres system
Mikkel
Det er det mindste problem.... syntes du skal ringe til nogen af de netværk at forhøre dig.
Ved der også er nogen herinde der ejer affiliate kan i ike komme på banen her
Hej
Langt de fleste affiliate partnere bruger annoncer fra affiliate websites for at tjene penge. De er en slags ansatte for dig som annoncør, og vil gerne have en sikkerhed for at de bliver belønnet for det arbejde de gør for dig. Derfor kigger de bl.a. på om du betaler forud, dvs. stiller et beløb til rådighed til sikring af deres indtægt. Dette er især relevant ved affiliate markedsføring, da partnerne ofte først får udbetaling på et senere tidspunkt og derfor gerne vil føle sig sikre på deres indtægt.
I vores netværk Partner-ads (http://www.partner-ads.com) indbetaler du i alt 1000 kr. inkl. moms forud, så der er dækning for affiliate partnernes indtægter. Det er et lille beløb og beløbet er stadig dit, dvs. at hvis du lukker din annoncering ned igen på et tidspunkt, så får du naturligvis restsaldoen igen.