|
Hej igen.
Jeg har shop hos dandomain, men må heller sige jeg absolut ikke er en ørn til IT.
mikkel
|
Hej igen.
Jeg har shop hos dandomain, men må heller sige jeg absolut ikke er en ørn til IT.
mikkel |
DanDomain har et partnermodul, som du kan abbonnere på. Det koster så vidt jeg ved 49 kr. pr. md. I partnermodulet understøtter forskellige services som f.eks. Partner-ads. Det er meget simpelt at bruge dette modul sammen med Partner-ads, så du behøver ikke at være en 'ørn' til IT :-) Mvh. Ken |
Okay så endnu et af deres tillægsprodukter :-( Er det så ikke bare noget med at indtaste jere kode eller hvordan.
Kigger også lige selv lidt nærmere på det'
Mikkel |
Jo, det er 2 ting der skal indtastes og så kører det :-)
|
Okay lyder nemt :-) Så det modul og 1000 inkl moms til jer Hvad skal i ellers bruge ? Tekstlink ? Banner ?
Mikkel |
Ja, det er korrekt. |
Fra jeres hjemmeside: Ingen betalinger for visninger, ingen opstartsgebyrer og ingen månedlige gebyrer. Kun performance.
Ellers lyder det godt, har du en ide om mine kampagner kan "sælges" inde hos jer ?
Mikkel
|
Hej Vores fokus er performance, så derfor er der ingen opstartsgebyr :-) Et gebyr er penge du ikke får igen og det opkræves nogle steder. De penge du indbetaler hos os er et depositum og stadig dine penge :-) Vi har flere shoppingportaler med og websites om design etc., så jeg tror på at vores partnere vil kunne levere dig salg. Mvh. Ken |
Jeg kan se det er et krav jeg skal have 2 str banner så dem skal jeg lige have lavet, så vil jeg få ansøgt inde hos jer..
Håber vi ses derinde ;-)
Mikkel |