Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges.. Webdesigner som er dygtigst og billigst :)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Vi kommer godt nok ikke fra københavnsområdet, men såfremt det ikke er et must kan vi måske indgå et samarbejde med hensyn til dine grafiske opgaver. Vi udfører gerne de pågældende designs efter dine vedlagte krav. 

Du kan se mere om os på www.swiftmedia.dk, kontakte os pr. mail info@swiftmedia.dk eller ringe til os inden for normal arbejdstid på 5011 8111.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 18:06

DesignYOU:

Det jeg høre Thomas siger er der ikke er SEO gevinst ved det så skulle den vist være på plads :)

Der er god fidus i at undgå tabeller generelt, men det skyldes kompatibilitetsårsager - ikke SEO.

/alllan

Nu er vi ganske vist nede i nogle små-dumme argumenter, men Thomas sagde gevinsten var større ved de andre ting - så må der også være en gevinst ved den omtalte ting. 

Jeg kan dog ikke helt se, hvordan man blankt kan afvise at "indhold til kode" kan have en effekt på ens SEO.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:05

Anders Hyldig:
Jeg kan dog ikke helt se, hvordan man blankt kan afvise at "indhold til kode" kan have en effekt på ens SEO.

Næ - det er der vist heller ingen, der blankt afviser? Det er på alle måder en fordel at minimere sin kode, men det er bare en misforståelse, når (især programmører) bringer budskabet om, at tabeller er vejen til helvede til torvs.

Der er masser af websites med tabeller, der lammetæver sites udelukkende baseret på CSS på stærkt konkurrenceprægede søgninger. Når det så er sagt: Er der i en teoretisk situation to sites - et i tabeller og et uden - der ellers er 100 5 lige i forhold til SEO på samme søgeord, kan det godt være, at vægtskålen tipper til fordel for sitet uden tabeller.

Men det er altså teori - og det er mere kedeligt end den virkelighed, der dokumenterer, at tabelbyggede sites performer fint i SERPS.

Er der frit valg på hylde 1: Vælg altid uden tabeller - så er du også mere sikker på kompabilitet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:41

Clevsen:

Hejsa.. Årsagen (Som allen skriver) er netop at vi har en løsning som kræver dette.. ala CMS.. Det skal ikke være nogen hemmelighed at det er design af e-mailsignaturer som vi har behov for som efterfølgende ligges ind i et system som kræver at det er lavet i tabeller..

Der er SEO værdien vist ret begrænset, da den vel ik findes der...
Måske det var en god ide, at læse mandens ønsker, fremfor læse det man vil læse... Det er en okay diskussion, men  den er vel lidt irrelevant i forhold til formålet med arbejdet, der skal udføres i denne tråd...

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 05:06

Thomas Rosenstand:

Næ - det er der vist heller ingen, der blankt afviser? Det er på alle måder en fordel at minimere sin kode, men det er bare en misforståelse, når (især programmører) bringer budskabet om, at tabeller er vejen til helvede til torvs.

Nu vil jeg ikke nævne nogen navne, men der blev vist afvist blankt tidligere i tråden i forhold til "indhold til kode". Men det er da godt at se, at vi så er enige. Jeg mener heller ikke, at betydningen er overvældende - blot at den teoretisk har sin berettigelse. Så nu tror jeg passende, at vi kan lægge låg på det lille sidespring. 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)