Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejelser til Dandomain web-shop......

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går og overvejer at finde en person, som muligvis kunne styrer min web-shop,
den trænger til en Prof. hånd....men jeg er ikke intereseret i en Ny web-shop.

Mine tanker:

1.Jeg har web-shop betaler husleje mv.

2.vedkomne får kode til shoppen, og får nu frie hænder til design mv. samt får en hvis % del af salget
   Ifølge aftale.

3. Når ordre dumber ind, styres det herfra. "vedkomne kan selv se hvornår han får en indtjening."

Dette er blot nogle tanker - er der overhovedet nogen der arbejder således....."kun løn ved salg"
Og hvis der er - hvor stor er % delen så ??? Har selv nogle tanker vedr. % del.

Tidligere lavede jeg en aftale om at alt salget skulle væk fra Bendixen-netgalleri.dk  men er nu tilbage i samme shop igen. 
Ønsker ikke at komme ind i en fælles shop igen, da man drukner i hinandens shop.
Så overvejer nu andre metoder......

Alt dette er KUN overvejelser....Lige nu.
Vil meget gerne hører om andre køre deres shop således ? eller hører om andres erfaringer :-)
Måske vedkomne styrer andre web-shop og lige syntes at det kunne være spændende med en mere shop. 

Det er lidt det samme som - en sælger på landevejen som kun får en hvis % del ved salg.

Vil i se hvilken shop jeg snakker om er link her www.bendixen-netgalleri.dk

Mvh
Vivi Bendixen

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da som en spændende tanke. Og jeg er sikker på der findes mange Dandomain hajer herinde som gerne vil styre denne tjans.

Men det kommer selvfølgelig helt an på hvor stor din opmsætning er? Og om provisionen kan modsvarer det arbejde der ligger i opgaven.

Næste problem. Denne person vil så have adgang til ALT i din shop. Det skal du evt være varsom med. Specielt hvis det handler om provision, og du og denne person bliver uvenner. Så kan denne person lave rav i den.

Men overordnet set: god ide - men vær sikker på du kender den person du giver adgang til dit system.!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)