Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg afrenge SEO baseret på resultater?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Mikkel har selv linket til hans blog, hvor svaret ligger... Desuden har han skrevet en del gange om det tidligere herinde...

Det kan godt være at der er blevet skrevet om det, men Demib advare ikke imod at man har sådanne aftaler eller som kunde indgår i den type aftaler. han skriver om fordele og ulæmper ved sådanne aftaler, og læser du det han skriver nedderst i hans blog, så skriver han selv tværtimod, han synes det i mange tilfælde er en god ide.

Læser du så det han skriver her på amino, skriver han også der at det kan være en god ide, men at trådstarter skal vente til han får skabt et navn og omdømme.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:58

KTJ-Media.dk:

Det kan godt være at der er blevet skrevet om det, men Demib advare ikke imod at man har sådanne aftaler eller som kunde indgår i den type aftaler. han skriver om fordele og ulæmper ved sådanne aftaler, og læser du det han skriver nedderst i hans blog, så skriver han selv tværtimod, han synes det i mange tilfælde er en god ide.

Læser du så det han skriver her på amino, skriver han også der at det kan være en god ide, men at trådstarter skal vente til han får skabt et navn og omdømme.

Okay advarer som det står kan godt misforstås... Det kan jeg egentlig godt se. Det jeg mente var, at der er en masse fobehold, som der skal tages ved den måde at sælge SEO på, og derfor er det ofte kompliceret...

Beklager det forkerte ord ;D

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:01

Fashion-Seller:

Okay advarer som det står kan godt misforstås... Det kan jeg egentlig godt se. Det jeg mente var, at der er en masse fobehold, som der skal tages ved den måde at sælge SEO på, og derfor er det ofte kompliceret...

Beklager det forkerte ord ;D

Wink hæ... cool, bare vi er på samme side.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:06

Hej alle,

Mange tak for de gode svar.

Min tanke og idé er absolut ikke at have telefonsælgere der ringer ud til en masse og tilbyder topplaceringer, fortæller at vi kommer fra Google eller noget helt tredje møg!

Jeg satser på få kunder, som i stedet fungerer som partnerskaber - Partnerskab på den måde at et forløb ofte vil være over to år, en gensidig dialog og risikodeling.

Ved fx en webshop vil jeg varetage SEO-delen, mod en procentdel af den omsætning der kommer fra de organiske søgninger.
Hvis kunden allerede har salg fra de organiske søgninger bliver det selvfølgelig mere vanskeligt, men det må være muligt at finde en løsning.

Som DeMib også fortæller, så tror jeg meget på at man skal have nogle referencer, før man tilbyder det her. Jeg har en baggrund indenfor web og er ved at arbejde med min første reference indenfor dette. Mit problem bliver helt klart, at tiltrække kunder som er rigtig store.
På sigt vil jeg gerne lave både SEO, men også websiteoptimering, hvor jeg står for den daglige markedsføring og konverteringsoptimering af et website mod en procentdel af salget.

Mit spørgsmål var så, hvordan gør jeg bedst dette hvis det er et almindeligt website. Skal aflønningen være per besøgende, eller ser du helt andre muligheder?
Jeg tror heller ikke på aflønning efter placering. Værdien af en placering skifter meget og jeg tror også der vil være en del konflikter i det.

Min tanke med at gøre det på denne måde, er at skabe partnerskaber med mine kunder - Når jeg selv har skulle købe marketing har jeg godt kunne lide at det var resultatbaseret. Det passer ikke alle kunder, produkter og projekter, men en del foretrækker det.

Mange tak for Jeres gode svar - Specielt DeMib, hvor jeg også tidligere har læst en masse på din blog omkring netop dette.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:37

Jeg ville løbe skrigende bort vis en tilbyder dette da google skrifter regler konstant og hvordan afregning per besøgene gør man er det mig der har bevirket det at jeg fundet nogle links eller er det dig, jeg vil aldrig vælge en der skriver dette her, hvordan afregner man, kan jeg ikke gennemskue på nogle måde du kan gøre dette troværdigt for man kan til evig tid diskutere om det er mig eller dig der har bevirket denne placering

Lav den bedste søgeord du kan på hver side du laver, et er sikkert det hjælper vis du har den rette viden og derved bliver det mere samarbejde med kunden end du overtager både mit søgeord arbejde optimering da tæller alle organiske søgninger.

Alle der har en hjemmeside laver lidt optimering, så du skulle kræve de laver intet søgeord optimering arbejde ellers vil der opstå konflikter hvad de skal betale for dit arbejde og dette kan blive tidskrævende arbejde og sure kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:26

Hej Mikael,

Jeg tror ikke helt du har forstået mulighederne.
Det er muligt at måle al trafik og hvor hvert eneste køb kommer fra.

Desuden er det langt fra alle der selv optimerer deres website.

Et eksempel er en stor smykkeforretning som jeg er i kontakt med. De er interesseret i at indgå et partnerskab omkring daglig drift(dvs marketing, test, statistik og opdatering) af deres kommende webshop. De har flere af deres konkurrenter gjort med store webbureauer. Det er meget store virksomheder.

I mine øjne bliver CPA stadig mere udbredt og mellemstore virksomhed indser oftere at det er godt at fordele arbejdet til dem, der gør det bedst.

Som sagt en performance-baseret SEO aftale er ikke for alle!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)