Ok tak for hurtigt svar. Jeg har også både en shop hos Scannet og hos Dandomain, og kan sagtens følge dig, det er meget frustrerende at være så låst fast og begrænset, som de 2 standard løsninger gør - men på den anden side er de også nemme at gå til (især Scannet), og det er også vigtigt for mig, fordi det sparer tid. Var heller ikke klar over at Yahoo tager en del af fortjenesten, det synes jeg ikke umiddelbart, jeg har kunne læse mig til fra deres hjemmeside. Men jeg søger videre efter en stor engelsksproget standard webhost - og er meget åben for forslag fra andre Mvh Pernille |
Som du selv siger er det ekstremt nemt med en standard shop og derfor mener jeg også at det er vigtigt at man kigger på sin forretningsplan. For hvis målet er at lave en lille hyggebiks (10.000 - 50.000 kr. i månedlig omsætning) så er jeg helt enig i at en standard shop er vejen frem.
Men hvis målet er en stor forretning med udbredelse til flere lande (over tid) og hvor der eventuelt skal ansættes medarbejdere for at kunne følge med, så mener jeg at man skal tænke sig om en ekstra gang. Selvom den ikke går meget i detaljer omkring det, så vil jeg anbefale at læse Epusher. Specielt fordi bogen går meget i detaljer omkring ting man skal overveje at gøre. De ting kan man så holde op mod den standardløsning man har kig på og vurdere hvorvidt den kan de ting man gerne vil kunne.