Facebook er et godt bud, var selv inde at kigge i går. Nogle herinde fra der har erfaringer I vil dele med os ?
;-) Stine
Hej Stine
Hvis du vil i gang med Facebook, så vil jeg være så arrogant at sige; Vi er de bedste.
Facebook har utrolig gode segmenterings muligheder. Det er ikke urealistisk din konvertering vil stige enormt, når du finder ud af hvem din målgruppe er - Eller rettere sagt, hvem af din målgruppe der er i stand til at købe her og nu.
Vi kan naturligvis også hjælpe dig med en god Amino-rabat, hvis du ønsker at prøve det af - Vi er i øvrigt Europas største annoncør på Facebook. Det siger vel også lidt.
Vi kan naturligvis også hjælpe dig med en god Amino-rabat, hvis du ønsker at prøve det af - Vi er i øvrigt Europas største annoncør på Facebook. Det siger vel også lidt.
Er det dårlig stil at fraråde en webshop med børnesko at hyre en trediepart til at lave facebookannoncer?
.. jeg synes det er passende, at fraråde når det er simpelt for stine fra skosnuden, at oprette nogle annoncer, og vælge at få dem vist til kvinder i parforhorhold mellem 30 og 40 år.
Jeg synes ikke lige gosocials referencer af store multinationale selskaber, står mål med at slå en skaldet dansk webshop for et gebyr for at lave en annoncekampagne på FB...
Beklager min ligefremhed Simon. Det er i Stines interesse jeg bliver nødt til at ytre min modsatte holdning.
Jeg har nu lavet en enkel Facebook annonce, så må vi se hvad der sker. Det var da nemmere end at sætte det op gennem AdWords, eller også var det bare fordi det lignede meget. Jeg synes altid at jeg går istå når jeg prøver at redigere i mine AdWords annoncer, fordi der er 120 forskellige steder man kan vælge at klikke og intet af det passer på det man ( jeg) regnede med....
Jeg forestiller mig at Crocs, som er ved at være billige nu og som passer til den årstid der kommer, var en god ting at reklamere med. Det er blikfang, om man kan lide dem eller ej, og så kan de købes spontant uden den store overjejelse i forhold til familiens husholdningsbudget osv.
Og bare rolig D´herrer I kommer ikke til at se annoncen på FB med mindre I kigger jeres koner/kærester/veninder over skulderen, for målgruppen blev gifte kvinder mellem 25 og 45 ;-)
Facebook annoncer kan være guld værd. Bemærk jeg siger KAN VÆRE.
kender du præcis din målgruppe og placering i danmark ? Grunden til at jeg siger dette, er at mange tror facebook bare er stedet at annoncere. Og for nogle typer produkter er det skam også det, specielt hvis man kender sin målgruppe. Personligt har jeg brugt over 115.000 dollars på facebook, så jeg kender systemet ret godt :)
Måske skal du tænke ud af boksen - hvad med f.eks. at give et gavekort til 50 kr. eller 100 kr. til shoppen, som kun kan bruges hvis der købes for xxx kr. ? Jeg tror endda jeg kunne hjælpe dig her , kan du ikke fange mig på casper.havlykke@guava.com så kan vi snakke om hvordan en markesførings krone bruges bedst. Som alle andre firmaer inden for vores branche - så betaler du jo kun for hvad du får :)
Kan man (som ikke målgruppe) se en reklame på facebook. Jeg bliver helt nysgerrig...
Ellers en flot hjemmeside! Jeg var lige inde og se lidt på de heftige leopardplettede sko på forsiden - kunne man ikke via billedet af skoene på forsiden linke direkte til "kurven". Jeg fandt da ud af det i løbet af små 20 sekunders "søgen" da siden er ret intuitiv - men sikkert ikke alle der gider lede og derfor trykker forgæves og smutter videre.....