Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR - hvor får man mest for pengene når målgruppen er forældre til børn mellem 1-14 år ?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Affiliate + adwords + Ring til blade og aviser og få lavet en historie om dig :-)

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48

Hej Anders !

Jeg ved ikke om "ikke målgrupper" kan se anoncer, men det ser desværre også ud til at den ikke bliver vist eller klikket på...måske fordi jeg valgte at det måtte koste 1 kr. og ikke 5,50 eller mere pr klik, som Facebook anbefalede...

Jeg har fået gjort billederne på forsiden klikbare som du anbefalede. Det var en god ide, men jeg skulle lige have sparket. Tak.

Leopardskoene er fede, men ikke særlig sælgende, da det kræver sin mand eller kvinde, at turde gå med dem....men dem der tør, er seje ( min egen mand inkl.  :-)

;-) Stine

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 18:55

Hejsa.

Som de andre har skrevet, vil jeg også mene at affiliate og facebook markedsføring er vejen frem.

Hvis ikke din side er SEO optimeret, så få det gjort! der ligger en masse gode guides på det der internet :)

Held og lykke med det!

Vh. Frederik Grønholdt Petersen

www.fredesvlog.dk

www.billigmagento.dk

Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:05

Personligt forstår jeg godt at mange firmaer kontakter jer mht. at få jeres hjemmeside optimeret. I begår en del fejl, vigtigst af alt forsøger i at SÆLGE kunden jeres vare, før kunden har besluttet sig for at købe. Jeg ville også køre med et noget mere minimalistisk design - jeres kunde kommer ikke ind på jeres side for at se design - de kommer ind for at se jeres vare og læse jeres informationer.

Held og lykke
Martin Carlsson

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

Hej Martin !

Tak for dit svar. Der er nu ikke mange, der har kontaktet os mht. at forskønne hjemmesiden, kun optimere på søgning, googleadwords osv.

Kan du uddybe hvad du mener med at man ikke skal forsøge at sælge en vare, men at kunderne kommer for at se og læse om produkterne ?

For mig at se er det to sider af samme sag ;-)

Tekst og billeder er med til at sælge varen. Hvis det er godt sælger den bedst, hvis det er en kedelig tekst og et dårligt foto, har vi skoene stående sæson efter sæson.

Vores kunder ved for det meste godt hvad de skal have...de går efter de mærker de kender i forvejen og selvfølgelig også prisen, som gerne må være billig....

Så vidt jeg kan se har vi ikke meget design på siden, der ikke er varer...men du må meget gerne prøve at uddybe, så jeg kan forstå hvad du mener.

Mange hilsner

Stine Roldgaard

Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:51

Hej Stine

Har med interesse fulgt tråden - jeg er lidt i samme situation - overvejer annoncer på Facebook evt. andre steder. Har du gjort positiv / negativ erfaring med Facebook, eller er det måske for tidlig at sige endnu - er det dyrere end Adwords?

Jeg henvender mig delvis til samme målgruppe, da jeg sælger hårprodukter.

Venlig hilsen

Lene

www.hairoutlet.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mejlvang:

Har du gjort positiv / negativ erfaring med Facebook, eller er det måske for tidlig at sige endnu - er det dyrere end Adwords? 

Hvad koster AdWords?

Sådan kan man ikke stille det op. Hos både Google, Yahoo, MSN, Facebook OAX og nogle affiliatenetværk kan du få klik helt ned til 50 øre, men du skal kigge på kvalitet frem for kvantitet. Hos Google skal du finde de søgeord og annoncetekster der konverterer til salg og hos Facebook skal du finde de segmenter og annoncetekster der konverterer til salg. Der er ikke 2 butikker der er ens, så den eneste måde at gøre det på er ved selv at eksperimentere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53

Hej Lene !

Indtil videre er der ikke sket noget som helst på Facebook....min annonce er ikke vist en eneste gang ;-(

Så jeg vil klart sige Adwords....men nu må jeg jo give det lidt tid, jeg forstår dog ikke at annoncen ikke bliver vist ?

;-) Stine

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:36

Skosnuden.dk:

Hvad gør I ?

Mange hilsner

Stine

Personligt , intet af de mange anbefalinger man finder herinde i uattalige inlæg. Dyre SEO konsulenter, dyre reklamer osv osv .... glem det. At skabe mange besøg på en hjemmeside kræver research og at tænke smart. 

Jeg er ejer/medejer af mange websider og har aldrig brugt en eneste krone på at skabe trafik på mine site.

www.tvphp.net (over 100.000 besøg dagligt  og alexa rank 1,990 )

www.rapidog.com (over 100.000 besøg dagligt  og alexa rank 1869)

www.xxxaction.net (startede siden for kun 6 mdr. siden og har allerede omkring 11.000 besøg dagligt )

De her sider er ovenikøbet nogle af de mest udbredte kategoriernettet med mill. af sider som man skal konkurrer med.

Få et link til din side på store forums, sociale netværk, chatrum osv. istedet for at bruge penge på alt det pjat om linkbuilding,seo optimering bla bla bla...

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)