Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR - hvor får man mest for pengene når målgruppen er forældre til børn mellem 1-14 år ?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Vi brugte en formue på reklamebannere, diverse konkurrencer, julekalendere, omtale i papirs-medier osv. i starten af Skosnudens karriere, men vores erfaring viste sig i løbet af et par år, at det ikke kunne betale sig i længden.

Udgifterne til PR var simpelthen for høje i forhold til udbyttet ;-(

Derefter vendte vi helt om og satsede på Google adwords, og det har virket fint, MEN vi bliver jo om ikke daglig, så ihvertfald ugentlig bombarderet med henvendelser fra diverse bureauer til optimering af hjemmeside og salg,  og forsøg på salg af almindelige bannerannoncer, nyhedsbreve på diverse mor og barn sider osv.

Vi har fået lyst til at komme lidt i gang med at sende nogle reklamer ud igen, men det er en jungle...har I erfaring med nogle gode hjemmesider, som har vores målgruppe og som kunne give nogle flere besøgende på vores hjemmeside ?

Det skal helt sikkert være noget med "et klik" til shoppen....sådan noget med blade og aviser, har vi absolut ingen positive erfaringer med...andet end at det da er fedt at se sine varer eller butikken afbildet i et flot blad.

Vores kunder skal sidde ved computeren og have lyst til at shoppe....og så skal det være nemt !

Hvad gør I ?

Mange hilsner

Stine

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:17

Har I overvejet affiliate marketing, hvor I betaler en procentdel af hvert salg? Alt efter hvilke/hvilket netværk I vælger, så kan I komme igang for rigtig få penge og altså kun have en udgift, hvis der genereres salg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:21

arbejde med søgeord optimering smid jeres links heri tråden http://skosnuden.dk/

knokle på dag og nat evt. betale en søgeord eksperter for at søgeord  optimere jeres hjemmeside

gode ide at læse disse søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/  derved har du en grundviden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 22:23

Hej Stine,

Hvad med facebook ? Jeg kender ikke så meget til reklame på Facebook, dog ser jeg jo dagligt en masse reklame der fra, og faktisk synes jeg det virker utroligt godt.

Da fleste af os har afgivet vores fødselsdag, forhold hos Facebook, ud fra det tror jeg du kan afgrænse din segment og laver din annonce mere effektiv.

Prøv og søg her på Amino, der er nok en del artikel om emnet.

Held og lykke

Nhat Dang

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

Hej Nicolaj !

Ja, den slags henvendelser har vi også en del af, MEN et par gange har vi regnet på det og der skulle altså sendes en hel del flere pakker før indtjeningen var der...og det er vi ikke interesserede i da vi skal kunne nå det hele i en i forvejen travl hverdag. Ikke forstået sådan at vi ikke vil sælge 20 par sko mere om dagen, men hvis vi kun reelt tjener på halvdelen, så er det ikke arbejdet værd i vores størrelse netshop.

Men tak for respons, her er en god hjælpsom stemning, som sædvanlig, og det er godt nok længe siden jeg har været herinde sidst ;-)

;-) Stine

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Hej Nhat !

Facebook er et godt bud, var selv inde at kigge i går. Nogle herinde fra der har erfaringer I vil dele med os ?

;-) Stine

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31

Hej Mikael !

Også tak til dig....et meget realistisk svar, som kræver tid....man kan ikke springe over hvor gærdet er lavest....jeg må i gang med lekturen !

;-) Stine

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:47

Hvis nu banner-annoncer og links i nyhedsmail var deres penge værd, ville bureauerne slet ikke have tid til at ringe rundt til alle os, men istedet bruge tiden på at finde plads til alle dem der gerne ville købe en banner-annonce :D

Der hvor vores reklamepenge gør bedst gavn er i forhold til Google, søgeoptimering og Adwords.

Så hvis du føler at du har fået det ud af Adwords du kan, ville jeg bruge noget krudt på at få optimeret din hjemmeside, så den ligger godt i søgeresultaterne.

Men det kan sagtens være, at dine Adwordskampagner kan laves endnu bedre i hænderne på de rigtige mennesker.

Det er kun i forhold til "Branding" at bannerannoncer kan have sin effekt, her går det ud på at manifestere et varemærke i folks bevidsthed, og det kræver meget store budgetter at bruge en sådan strategi, og det er kun firmaer som Coca cola, McDonalds og andre i den kaliber der har midlerne til det.

Jeg vil gerne tage et uforbindende kig på jeres Adwords-kampagne, og komme med et bud på hvad en optimering af den vil kunne give jer.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:34

Skosnuden.dk:

Hej Nicolaj !

Ja, den slags henvendelser har vi også en del af, MEN et par gange har vi regnet på det og der skulle altså sendes en hel del flere pakker før indtjeningen var der...og det er vi ikke interesserede i da vi skal kunne nå det hele i en i forvejen travl hverdag. Ikke forstået sådan at vi ikke vil sælge 20 par sko mere om dagen, men hvis vi kun reelt tjener på halvdelen, så er det ikke arbejdet værd i vores størrelse netshop.

Men tak for respons, her er en god hjælpsom stemning, som sædvanlig, og det er godt nok længe siden jeg har været herinde sidst ;-)

;-) Stine

Hej Stine,

Sådan ville jeg ikke regne det ud Smile Det er nogle kunder du højst sandsynligt ikke havde fået ellers og du har ikke andre udgifter til annoncering end de eksempelvis 10-15% du betaler af salget. Hos Partner-ads kan du komme igang for et budget på 1.000 kr. - Tradedoubler har vist også sænket deres minimumsbudget, de får ihvertfald hele tiden nye webshops ind.

Hvis du kun tjener det halve pr. ordre, men sælger 3 gange så meget, så er det stadig en god forretning. For at gå til yderlighederne, så kunne du, hvis du har unikke produkter, hæve dine priser med 50% og tilbyde affiliates 30% af salget - det er også en god forretning Smile

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:02

Der var et på et tidspunkt en her på amino der solgte plads i beskeder til en hulens masse forældre i nogle Faceboogrupper.

Det var den debat der eksploderede fordi SEO-plattenslageren Christian Senna påstod han kunne gøre det samme, men der opstod vist hurtigt tvivl om Sennas grupper overhovedet fandtes...

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)