Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere forlader Dankortet

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I pressen er det i dag kommet frem, at der er 1.300.000 dankort der er blevet udskiftet med andre typer kort, hvor der ikke kan overtrækkes.
Indtil nu har jeg baseret mine webshops på Dankort, men føler måske det er på tide at tilbyde andre muligheder.

Spørgsmålet er så, om det måske vil være fornuftigt at tilbyde paypal som alternativ til Dankort, eller om vi i Danmark ikke er så vilde med paypal ?

Jeg er hosted hos Surftown, og bruger e-pay som betalingsportal. Denne kombination fungerer fint, men jeg er bare lidt tilbageholdende med at købe PBS's store internationale pakke.

Hvad gør I, og hvad kan i anbefale ?

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:29

Viggo Poulsen:
Spørgsmålet er så, om det måske vil være fornuftigt at tilbyde paypal som alternativ til Dankort, eller om vi i Danmark ikke er så vilde med paypal ?

Der er ingen tvivl om at danskerne i højere grad accepterer Paypal som mulighed. Flere og flere handler i udlandet og der er det oftest paypal der er gateway - så hvis shopløsningen er baseret på express check-out så har man stort set samme oplevelse som med dankort.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:29

Hej Viggo

Vi har valgt at tage PBS's store internationale pakke, den koster ikke så meget mere, og det er det folk kender. Derudover indføre du ikke en valgmulighed mere i din købsprocess og det er jo positivt :)

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 10:34

Hej Niklas

Jeg kan især godt lide argumentet med antal valgmuligheder. Det vil jeg helt sikkert tage med i overvejelsen.

Hilsen Viggo Poulsen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:35

Mange unge har Visa Electron, så hvis det er din målgruppe så er det en dødssynd ikke at kunne modtage det :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 10:36

Hej Lagersalg

Ja, det må hjælpe på kendskabet efterhånden. En skal Paypal ikke tilbyder Dankort.

Hilsen Viggo Poulsen

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:49

Viggo Poulsen:

Hej Niklas

Jeg kan især godt lide argumentet med antal valgmuligheder. Det vil jeg helt sikkert tage med i overvejelsen.

Hilsen Viggo Poulsen

Hej Viggo

For hver valgmulighed du har vil jeg påstå at du midster kunder og så meget koster en international aftale heller ikke :)

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:24

Hej Niklas

Her bliver jeg nok nødt til at lave et regnestykke.

For at få den internationale pakke hos PBS skal man give 3500,- i oprettelse + 1000,- / år. Dette er oven i den Danske pakke.
For at kunne modtage internationale kort hos e-pay skal man betale 599,- i oprettelse + 100,- / måned oven i det man give for den danske udgave.

Dvs med 2 webshops som jeg har, er prisen for første år 12598,- oven i det jeg i dag giver for at håndtere Dankort. Det er dog ikke helt uden betydning :-)

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:31

har du link til artuiklen ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:33

jeg bruger kun paypal med express checkout, så man ikke skal bruge en bruger for at betale..

så lyder skønt hvis flere og flere dankort uddør

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)