Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere forlader Dankortet

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I overhovedet prøve at regne på de forskellige løsninger? Et er gebyret, noget helt andet de løbende omkostninger. Jeg har lavet regnestykket i en anden tråd (og der er ingen der har modsagt mig), og kan ikke se andet, end PBS er det billigste i det lange løb, også med andre kort.

Når kunderne betaler med Dankort koster det 1,45 kr. + 0,1% af beløbet, og pengene er til rådighed dagen efter. Så jeg håber sandelig ikke, at Dankortet er på vej ud - jeg vil i hvert fald meget nødig betale de transaktionsgebyrer, der er på andre kort (uanset hvilken betalingsgateway, man vælger).

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:16

Du har helt ret Kirsten, jeg har også nævnt det flere gange.

Man kan selvfølgelig vælge at lade kunden betale transaktionsgebyret - ikke at det bliver mindre af den grund, men så er det da brugeren der betaler - hvilket er helt fair.

Uanset bør hver enkelt shop, udfra antal og størrelse på transaktioner , beregne hvad der svarer sig bedst.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:35

Mit indspark går på de tilbageførsler som PBS foretager, og som er dyre UDEN at shopejer har mulighed for indsigelse.

Den situation hvor en handel er foretaget med Paypal og shopejer kan bevise at fremsendelse er sket, der bliver ikke tilbageført noget, da kunde har modtaget vare. Resten er reklamation. Og det er her at PBS leger dommer og fjerner alt uden at vide om det er korrekt og overlader så resten til shopejer.

Køb ren argan olie her

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)