Hej Aminoer. Hermed en re-lancering af Iprix.dk Spørgeskema Service, som vi lancerede i sidste uge. Funktionaliteten har fået et løft, så vi håber, at den nu lever op til Jeres forventninger. Iprix.dk er ideelt til opbygning af spørgeskemaer til markedsundersøgelser, behovsafdækning og kundetilfredshedsundersøgelser. Vi havde selv et behov for at kunne foretage behovsafdækning med et simpelt værktøj, og med Sitemagic CMS som platform, var det ingen sag at skabe løsningen selv. Vi håber I vil tage godt imod vores nye service, og forhåbentligt benytte den i Jeres virksomheder. Hvis et par af Jer allerede nu kan melde ud, at I ønsker at benytte servicen, så kontakt mig gerne, da vi dermed kan tilføje Jer som reference på Iprix.dk, med link og logo til Jeres hjemmeside. Vi modtager meget gerne lidt feedback på løsningen, både her på Amino, og via vores eget spørgeskema. - På forhånd tak |
Der var nogle ting jeg ikke forstod
Jeg ville skriv tal ud fra hver boks 1 e-mail overfor beskrivelse , jeg mener denne her underside http://iprix.dk/index.php?SMExt=SMSurvey&SMSurveyNew
1 E-mail adresse Adgangskode til administration af spørgeskema sendes til denne e-mail adresse.
Hele vejen ned system hvad skal skrives overfor lav , det med tal , langt lettere at udfylde de rigtige felter i spørgeskema faktisk mistet jeg overblikket er også ordblind , med skriver okay , grundet hjælpe midler , med blander dog tekst samme derfor godt med et tal system , jeg tror også det godt for almindelig folk uden læse vanskeligheder , de vil også hurtigere få et overblik , hvor og hvad skal udfyldes , for jeg gav op.
Skal man linke til jeres skema for at bruge det ?
Koster det penge kunne ikke rigtigt se det ?
Længere spørgsmål svar side kunne bruges altså flere undersider der kort forklare tingene det kunne være en god ting