Faktisk er vi enige. Jeg mener ikke at man skal indsætte sit firmanavn i titlen, men blot at det afhænger af ens brand. Hvis brandet er et hovedpunkt for virksomheden, bør det stå i titlen, for at man kan identificere det ved en søgning. Kontormøbler var ikke det bedste eksempel, fordi det er et marked hvor folk handler efter pris. Men søger man f.eks. efter "MP3 player" på Google, ser man Apple på første side. Jeg kan ikke forestille mig at Apple vil udelade deres firmanavn af nogle af deres titler, simpelthen fordi de vinder meget på kendskabsgraden af deres virksomhed. Så jo, brug endelig titlen til nøgleord, så vidt muligt, men hvis ens virksomhed (som Carlsberg og Apple) vinder meget på et stærkt brand, synes jeg ikke det skal gå ud over det man kan vinde ved at inkludere ens firmanavn i titlen. Men, I har selvfølgelig ret i at titlerne ikke nødvendigvis bør indgå i denne situation, som beskrevet ovenfor. Jeg tager mit første råd i mig igen. :) Tak for åbenbaringen. |
Jeg synes tit at man snubler over en kommentar om at indgående links fra "dårlige" sider kan skade en men er det nu også helt korrekt?
Ville enhver hjemmeside ejer så ikke gå ind og tilføje links til konkurrenterne fra "dårlige" sider for at skade disse?
Men der hersker til gengæld ingen tvivl om at udgående sider fra ens eget domæne til dårlige neighbourhoods giver voldsomt dårlige streetkredits i Mountain View