Hej Aminoer, |
Hej, ..
Måske lige et navn, adresse og telf nr på kontakt siden og i footeren, .. :)
Nem at overskue men jo der mangler nok lidt lækkert/indbydene design
Hej Aminoer, |
Jeg ville lave et logo øverst med cykle i ,jeg synes logo banner øverste det virker lidt kedeligt . Arbejde med titlerne lave dem længere og mere sælgende , gerne op til alle 67 tegn der vises på google husk unikke titler på alle undersider , jeg mener denne her <title>BikeFreak.dk</title> mit telefon nummer og cvr. nummer ville jeg ligge på alle undersider det skaber troværdighed og man kan hurtigt se kontakt nummer Ekstra indhold til søgemaskinerne ville jeg lave en nyheds side , google elsker masser af undersider med unikt indhold |
Jeg synes faktisk din webshop er meget fin som den er nu. Meen prøv sætte nogle LÆKRE billeder på... |
nem og overskuelig dog bryder jeg mig ikke om, at skulle være medlem for at købe noget. ordet "gæst!" er skrevet i en mærkelig farve - troede det var et link og så lige en fra dansklæreren - under tilmeld nyhedsbrev, så hedder det "oprettede kunder kan tilmelde sig under deres profil" (eller bedre: under profilen) vh
|
Bikefreak passer ikke så godt til dit design. Se denne video fra google sjovt nok handler den om cykler http://www.google.com/websiteoptimizer/tour.html
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
I bund og grund en fin shop. Her er lidt kommentarer angående billederne (jep, min kæphest Dine billeder er generelt af en rigtig fin kvalitet og væsentlig bedre end mange andre butikker. Du skal bare have bedre styr på billederne. Det er billederne, der sælger dine produkter. Det er basalt set essensen af den feedback, jeg får fra mine produkt-foto-kunder. Nogle af billederne er mast sammen til forkert aspect-ratio. Det gør, at man ikke umiddelbart ser, hvad det forestiller. Det er forvirrende, at man først klikker på billederne i venstre side, og når man så kommer ind på produktsiden, så sidder der et alt for lille billede øverst i højre side. Det gør det tungt at gennemse mange produkter. Billedet på produktsiden bør være i nærheden af 200x200 pixels. For de store billeder er 900x550 pixels en god max-størrelse. Billeder med grå baggrund bør fritlægges, så alle billeder er med hvid baggrund. Det andet ser uprofessionelt ud og koster salg... Jeg har haft kontakt til en anden Amino'er, som er ved at starte en fritlægningsservice op, hvor prisen er 5-10 kr. pr. billede. Det var måske værd at overveje.
Jeg håber du kan bruge inputtet - det er ikke så hårdt ment [;-)] Med venlig hilsen Carsten
|
Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.
Hej igen alle sammen, |
Betaling |