Godmorgen, Aminos Nu er der nogle videoer online, hvor du kan få inspiration på kort tid. Det er fra eventen Ignite Denmark, hvor konceptet er 5 minutter og 20 slides, der skifter hvert 15. sekund. Der er flere iværksættere og endda et par Aminoer iblandt oplægsholderne. Du kan se mit oplæg her og derefter selvfølgelig også klikke dig frem til de andre. Således kan du også høre lidt om, hvad det er, jeg beskæftiger mig med, hvis du skulle overveje at kigge forbi Iværksættermessen i Køge d. 27. Og Tak til Anja Lysholm for at gøre mig opmærksom på den fede event her på Amino. God dag til jer alle! |
Tommy Krabbe:Og Tak til Anja Lysholm for at gøre mig opmærksom på den fede event her på Amino.
Velbekomme. :-) Det var supersjovt!
Og mit indlæg kom sørme også på:
Jeg blev hamrende nervøs af at kunne se mine slides drøne derudaf i en hastighed jeg ikke var forberedt på - omend jeg var godt forberedt. Men nu hvor jeg har genset det, var det ikke halvt så slemt at se på som jeg frygtede. Ja, altså bortset fra at mine slides overhovedet ikke passer til det jeg siger, på det tidspunkt jeg siger det. ;-)