Hej alle Aminoer. Har du fået et tilbud på en ny hjemmeside fornylig? eller rettelser på din eksisterende hjemmeside? Blev du overrasket over prisen? Var det for dyrt? At starte ny virksomhed er hårdt. Normalt er der flere udgifter end der er indtægter indtil kunderne til sidst kommer en til hjælp. Her kommer en hånds udrækning til alle nyopstartede virksomheder og eksisterende virksomheder der bare ønsker at spare nogle penge. Ceta design er skaberne bag browserspillet armatribes.com. Vi har arbejdet med alle tænklige størrelser af både hjemmeside projekter til reklame, visit kort, firma logoer og meget meget mere. Efter vi færdiggjorde armatribes ønskede vi at dele vores viden og tilbyde hjemmesider og meget andet til virksomheder. Vi er kun lige startet men vi har arbejdet sammen de sidste 3 år og har massere af erfaring. Lige nu har vi et kæmpe opstarts udsalg med 25% rabat på alle services. Kom ind og se hvad vi kan tilbyde dig og din virksomhed. For et eksempel kan du lige nu få en komplet hjemmeside, med CMS, unikt design og meget mere fra kun 5.624 kr!
Besøg os på www.cetadesign.com |
hvis jeg var jer så ville jeg skynde mig at putte nogle referencer på eller helt slette fanen.
jeg syntes jeres koncept er super fedt og jeres side endnu federe.
Men jeg er desværre (for nogen) min "seo mand" loyal.
Hpber ikke min kommentar er alt for irriterende. jeg vil egentligt bare gerne bidrage med noget positivt hvis jeg har muligheden for det - håber i er ok med den, det var jo ikke rigtig det i ønskede med oprettelsen af tråden-
Mvh Omar