Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Selskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg går nu igang med at lave min virksomhed.
De sidste brikker er faldet på plads, og jeg sætter nu igang. Grunden til jeg skriver det herinde er for at få nogle input hvis har nogle kommentar eller forslag.

Hele selskabet er bygget op med salg af:

- Arbejdstøj, Mascot og Timber arbejdstøj. samt sikkerhedfodtøj fra Mascot.

- Profilbeklædning, T-Shirts, Sweatshirts, jakker og meget mere

Reklameartikler, Keyhangers, USB-stik, Kuglepenne, her er det kun fantasien der sætter grænser.

Jeg har eget trykkeri hvor jeg har mulighed for at påsætte transfer efter eget design på alt tøjet.
De fleste reklameartikler som kan trykkes på medfølger tryk efter eget valg fra leverandøren.

Jeg mangler følgende ting som jeg måske kan skaffe igennem andre iværksættere her på amino (Vil hellere støtte de nye i deres opstart)

- Hjemmeside, ren informations side uden nogen form for bestilling. Der skal bare stå lidt om hvem vi er. Hvad vi forhandler, og kontakt m.m. (Har selv domænet, men kan flytte det hvis dette kommer til at kræve mere end en FTP adgang.

Det var vidst kun en ting på nuværende tidspunkt da jeg kom i tanke om det andet kan vente lidt.

fik bare lyst til at dele det med jer.

Med Venlig hilsen
Thomas Lybek

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 14:35

Og hvis der er nogle virksomheder derude som leder efter en god leverandør på arbejdstøj, profilbeklædning, reklameartikler osv. vil jeg da gerne give tilbud på dette ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:13

har sendt dig en mail

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 08:56

Vi har i flere tilfælde kigget på kuglepenne med tryk, men har ikke fået lavet noget, da vi syntes det var for dyrt i danmark, og nogle gange tæt på de samlede priser i udlandet for 10 gange flere kuglepenne, men så skal man ofte også op i 50-100.000 stykker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)