Hej alle sammen Jeg går nu igang med at lave min virksomhed. Hele selskabet er bygget op med salg af: - Arbejdstøj, Mascot og Timber arbejdstøj. samt sikkerhedfodtøj fra Mascot. - Profilbeklædning, T-Shirts, Sweatshirts, jakker og meget mere Reklameartikler, Keyhangers, USB-stik, Kuglepenne, her er det kun fantasien der sætter grænser. Jeg har eget trykkeri hvor jeg har mulighed for at påsætte transfer efter eget design på alt tøjet. Jeg mangler følgende ting som jeg måske kan skaffe igennem andre iværksættere her på amino (Vil hellere støtte de nye i deres opstart) - Hjemmeside, ren informations side uden nogen form for bestilling. Der skal bare stå lidt om hvem vi er. Hvad vi forhandler, og kontakt m.m. (Har selv domænet, men kan flytte det hvis dette kommer til at kræve mere end en FTP adgang. Det var vidst kun en ting på nuværende tidspunkt da jeg kom i tanke om det andet kan vente lidt. fik bare lyst til at dele det med jer. Med Venlig hilsen |
Og hvis der er nogle virksomheder derude som leder efter en god leverandør på arbejdstøj, profilbeklædning, reklameartikler osv. vil jeg da gerne give tilbud på dette ;)