Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netbutik m. legetøj m. m.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu genoptager jeg min ide med at stable en e-butik på benene. Som overskriften siger, er det mere eller mindre legetøj og andet i den genre. Vil jo ikke afsløre det hele.

Lager vil jeg outsource. Sandsynligvis GDC Distribution.

Regnskab og moms er vist lige noget for en regnskabsfører. Altså ikke mig.

E-shop system? Aner det virkelig ikke... Har gennemset flere, men jeg kan ikke bestemme mig.

Leverandører? Ja, det er et rigtigt godt spørgsmål. Helst asiatiske lande. Men hvordan? Måske alligevel noget i europa?

Vil helst starte op stille og roligt med nogle få produkter på hylderne.

Nu er det efterhånden over 4 år siden jeg fik ideen med ønsket om at blive selvstændig en dag. Måske lykkedes det.

Nicki

Nicki

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:34

hvad er dit spørgsmål?

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 23:37

Mit spørgsmål er egentligt: hvordan kommer jeg videre....?!

Nicki

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:55

Nick Z:

Mit spørgsmål er egentligt: hvordan kommer jeg videre....?!

-vil anbefale dig at researche hvilke produkter du vil sælge og hvordan? (dropshipping/wholesale)

-så skal du have lavet en e-butik hvor du kan sælge dine produkter, butikken skal helst afspejle dine produkter i design og udstråling

-du skal overveje hvilken platform du vil bygge din e-butik på (opensource/custombuild/lejeshop)

-du skal overveje hvilke betalingsmetoder du vil acceptere (paypal/google checkout/PBS betalingskort), hvis det er kredit kort du vil modtage skal du have en PBS aftale.

-du skal også tænke på hvordan dine kommende kunder skal kunne finde dig på nettet. det kan være en temmelig stor opgave at dukke op i søgemaskinere på de rigtige keyword som sælger dine produkter i butikken.

-din e-butik skal være optimeret til dine keyword i titler og metatags og indhold.

-du skal have en nem og overskuelig navigation og checkout proces så du ikke mister for mange kunder under betalingsprocessen.

-din e-butik skal indeholde tilpas meget tekst så din side bliver indekseret tilstrækkeligt og indeholdende de rigtige keyword.

-website skal opdateres jævnligt, en blog kan anbefales for frisk indhold

-du kan overveje adwords i startup fasen for at få besøgende (en lille advarsel, du kan bruge utrolig mange penge på de forkerte søgeord hvis de ikke konverterer ordentlig til dit indhold)

når du så om 6 måneder er kommet hertil, kan du jo skrive og fortælle hvordan det går :-)  du skal ikke regne med at sælge noget af betydning de første 6 måneder, det kan nemt tage et par år før der begynder at komme ordentlig skub i butikken der er af betydning.

vh T

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:59

ps tænk dig grundigt om med domæne navn og endelesen, hvis du vil sælge i dk så skal du nok ikke købe et .com domæne da du i det lange løb vil ranke bedre med den rigtige domæne endelse der passer til dit land du handler i.

-også overvej om du vil have et kort navn der er nemt at huske og brande eller om du vil satse på højere ranking med det rigtige domæne navn, der indeholder måske dit produkt

vh T

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:05

Hej Nicki.

Start med at fokusere på produktet du ønsker at sælge, og find frem til mulige leverandører. Der er mange muligheder - i kan både lagerfører jeres varer selv, eller i kan finde en dropship aftale. I jeres tilfælde vil det første nok være at foretrække, grundet de mulige gode avancer i kan hente i udlandet.

Når i har styr på dette, altså ved hvad i skal sælge, så tage næste step og find en kompetent leverandør af jeres netbutik. Der findes 100-vis af løsninger, som koster lige fra 99 kr. per måned, til speciallavede systemer til op mod en halv million.

Når du ved mere om produktet, er du velkommen til at tage fat i mig, så vil jeg gerne guide dig videre mod den bedste løsning.

// Jesper Skov

Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 08:24

Thomas Clausen: Tak for input.

Domæne og firmanavn har jeg i orden.

Hvilken type platform mht. e-butik, det ved jeg ikke endnu. Dog skal opsætning være på dansk.

Betalingsmetoder  vil primært blive visa/dankort og netbankoverførsel. SEO har jeg overhovedet ikke styr på.

.

Nicki

Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 08:28

Jesper Skov: Dropshiping er jeg ikke interesseret i. På den ene eller anden måde vil jeg have adgang til mine produkter. Derfor vælger jeg et distribution lager ude i byen.

De e-shop løsninger til kr. 99,- om måneden vil jeg godt vide noget mere om. Jeg forventer ikke at slå noget stort brød med det samme. Det må komme hen ad vejen.

Nicki

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 08:32

Newangle software tilbyder en rigtig god løsning til webshop. Mulighed for at lægge rigtig mange moduler oveni. her kan man samtidig leje siden f.eks. det første år så man ved hvordan det vil gå med forretningen.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:14

Nick Z:
De e-shop løsninger til kr. 99,- om måneden vil jeg godt vide noget mere om. Jeg forventer ikke at slå noget stort brød med det samme. Det må komme hen ad vejen.

Dette lyder meget billigt. Du skal nok også afse penge til design og betalingsgateway (så du fx kan modtage dankort).

Vi kan levere en komplet køreklar shop til 9.995,- med unikt design inkl. hosting og betalingsgateway første år. Jeg tvivler på at det bliver meget billigere end det.

Husk også at 10K typisk er en mindre udgift når du skal til og igang med markedsføring af din shop.

Hvis du er meget i tvivl kan jeg anbefale Martin Thorborgs e-pusher. Download evt. gratis versionen først.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)