Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af model portal

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej , vi er et nyopstartet Online mandemagazine.

Og vi vil gerne bringe en reklame GRATIS i vores Maj edition!

Du skal bare sende en JPG FIL til webmaster@mfmo.dk med reklamen og så kan du få en helside :) 

Så kan det være vi kunne få et arrangement op at stå med at du muligvis kunne levere billeder/modeller til forsiden og magasinet :) 

Du skal være velkommen til at sende en mail.

så kan vi snakke videre der.

Med venlig hilsen 

Mads Wiig Ehmsen

Magazine for men Online

www.mfmo.dk

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Hej Mads,

vil du efterlade din email adresse her eller skrive til mig på irynav85@gmail.com? Har lige nogle spørgsmål til dig angående jeres magasin, men kan ikke skrive til dig her på forum.

Tak på forhånd,

Iryna

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Skrevet kl. 13:41

Hej Iryna.

Du kan skrive på webmaster@mfmo.dk

Så skal jeg svare ligeså hurtigt jeg kan komme til tasterne :)

Mvh. Mads

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:16

Magazine for men Online:

Hej , vi er et nyopstartet Online mandemagazine.

Og vi vil gerne bringe en reklame GRATIS i vores Maj edition!

Du skal bare sende en JPG FIL til webmaster@mfmo.dk med reklamen og så kan du få en helside :)

Så kan det være vi kunne få et arrangement op at stå med at du muligvis kunne levere billeder/modeller til forsiden og magasinet :)

Du skal være velkommen til at sende en mail.

så kan vi snakke videre der.

Med venlig hilsen

Mads Wiig Ehmsen

Magazine for men Online

www.mfmo.dk

Hej Mads.

Det lyder da rigtig godt, hvilken størrelse skal reklamen indeholde og bestemmer jeg selv hvad den indeholder? Du velkommen til at tilføje mig på msn: simonbrask@hotmail.com hvis du benytter det.

Tak.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:02

Hvis ikke der mangler et komma, og du virkelig skal give 150 kr pr plakat ville jeg gå en størrelse ned også lave A3. Sidst jeg fik lavet plakater gav jeg 2 kr pr styk i A3, men det var så godt nok ikke på tykt papit eller noget, men finishen var flot og de ser godt ud når de hænger i butiksvinduet.

Det job burde din lokale print-pusher kunne klare. Ved ikke hvad den slags koster på rigtigt plakatpapir, og med trompeter og hele pivtøjet, men det må ikke være særligt dyrt hvis det skal være en god forretning for dig. Mine erfaringer med plakater at at konverteringen er meget lav, så regn med et par henvendelse pr plakat hvis du er heldig, og brug så det som målestok for hvad du vil give for plakaten.

Tjek evt. vistaprint. de laver 50 plakater for 600 kr. Andre kan måske gøre det billigere, men så skal du nok søge herinde efter en der er klog på den slags, eller som evt. laver den slags.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:14

Hej Simon.

Rigtig gode idéer, som der allerede er kommet Yes

Jeg vil også anbefale dig, at lave facebook ads for din side på facebook.. Der kan du jo målrette det, så det er piger der går med modeldrømme. Der kan du få nogle billige kvalitets klik, måske du ikke får så mange, men lidt er da også værd at tage med, især hvis det virkelig er nogle engagerede piger, som du får ind.

Kontakt mig evt. på msn, så kan jeg hjælpe dig hvis det er. Jeg har også et par facebook sider med samlet set over 100 k mennesker, hvor vi måske kan finde ud af noget.

-Casper.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 17:33

Hej Rasmus, det var rigtig billigt.

Har fået en studerende til at lave det på hans skole for slik. Så det rigtig godt, nu skal jeg bare ha' taget mig sammen til at lave grafikken til det :-)

Ingen andre gode forslag til markedsføring?

Nogen som har en fotograf portal eller andet, hvor man kunne købe sig ind til noget reklame eller nyhedsbrev, lad mig hører fra dig jer..

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Skrevet kl. 10:18

Hej Simon.

Har sendt dig et par mails på din hotmail.

Ved ikke om du har set dem eller ej.

Vil du ikke være venlig lige at give en respons på dem om du så er interreseret ell. ej :)

Med venlig hilsen 

Mads Wiig Ehmsen

www.mfmo.dk

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)