Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.dinparfume.dk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hidser mig skam slet ikke op, men det virkede bare som om du lidt naivt tænkte at besøgende og salg var det samme. Det er en farlig tankegang at have, og en der kan blive en dyr lærestreg. Jeg ville skam bare sende dig venligt i den rigtige retning Yes

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:22

Dinparfume.dk:
ang.fragtprisen skal være lavere...så er det nu engang den aftale vi har. Vi vil ikke forhøje vores produkter og så tage mindre fragt...men er der nogen der kan få billigere fragt end 43,75 på dette forum?

Og hvorfor lige 43,75? jeg tror det ville skræmme mulige kunder væk, hvorfor ikke som mange andre webshoppe lave fragtprisen til 35,-? det ville være passende i forhold til jeres produkter, hvis jeg personligt havde set jeres fragt priser havde jeg fundet en anden shop.

Håber du kan bruge det til noget! - ellers et fint site

Held og lykke.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:26

Hej Thomas og tak.

Fragten er 35kr +moms deraf 43,75. vi har tilgængel fri fragt over 650 kr.
Ser du på andre shops ligger fragtprisen lagt fra...så jeg ved ikke hvor du finder de 35kr? Har du selv en billigere pakke ordning?

Tak for dit indlæg
Martin

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:35

Dinparfume.dk:

Hej Thomas og tak.

Fragten er 35kr +moms deraf 43,75. vi har tilgængel fri fragt over 650 kr.
Ser du på andre shops ligger fragtprisen lagt fra...så jeg ved ikke hvor du finder de 35kr? Har du selv en billigere pakke ordning?

Tak for dit indlæg
Martin

Jeg har da oplevet fragt priser helt fra 25 kroner med moms (dog ikke på parfume shops men fashion shops og trivler dog på varens vægt er meget større så prisen bliver så markant større, der er alligevel et stykke vej fra 25 til 43,75 kroner hvis man kun skal have et produkt)

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 22:39

Yup det giver jeg da ret i, men vi vil hellere være ærlige omkring det. Det er også derfor vi vil have folk til at købe 2 produkter og så få fragten gratis :D

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:41

Ja, det er jo så jeres valg hvordan i ville markedsfører det :-)

Men fedt siteYes

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 22:43

tusind tak Thomas....det er værdsat!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:53

Men hvorfor så ikke sætte fragtprisen til enten 40 eller 45 kr.? Den nuværende fragtpris forvirrer kunden, og det er jo ikke meningen.

Ellers en flot side. Jeg er meget enig i de andre ting, som der nævnes her på siden.

Held og lykke med det Smile

Mvh Alexander

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)