Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.dinparfume.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg vil også droppe at man skal logge ind, det vil i tabe alt for mange kunder på, lad kunder betale når de har bestemt sig for at købe..

Hvis der er muligt vis lager status ved varene, så kunderne kan se at varene er klar til hurtig levering..

Og til sidst vis alle vare med det samme undre de forskelling mærker, istedet for at vis 10 og man så skal klikke videre til næste side, for at se flere..

Arbejder på at iværksætter drømmen bliver til virkelighed..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:37

Nem overskuelige hjemmeside Yes

Titlen kan forbedres sæt et enkel sigende ord i titlen forskellige på hver undersiden der siger hvad man kan købe af parfume på denne underside folk google elsker at klikke på links man nemt kan se hvad er jeg mener denne her <title>Christian Dior</title>

<title>Christian Dior kvinde parfume </title>

Andre gange kvindlig parfume jo større ændringer hver siden og enkelt at se jo flere kliks fra google af , flere søgeord findes flere steder i gratis søge resultat

Kontaktsiden ville jeg lave med en kontaktformular på ikke alle har out look Ekspres på deres computer .

CVR nummer og telefon nummer ville jeg sætte nederst på siden , på alle undersiderne

Ekstra indhold til søgemaskinerne ville jeg lave en nyheds side , google elsker masser af undersider med unikt indhold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 19:40

Jeg synes siden ser meget fin ud. Meen måske vil det være en gode ide, at vise  nogle produkter selve på forsiden med priser!

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 19:58

Hej helt ufageligt fra min side venligt ment ! hvis en som mig og dem er der mange af smiler...

Så skal alle dine betalings kort i bunden og selve skriften som viser velkommen i samme firkant skal rykkes op øverst... altså dette her :

Rigtig hjertelig velkommen til vores internetbutik med landets billigste parfumer!

Dinparfume.dk er din garanti som kunde for at du altid kan shoppe billige parfumer. Hos Dinparfume kan du shoppe de nyeste og kendte modeparfumer, samt de gode gamle klassikere til særdeles attraktive priser, da vi altid har billig parfume på lager! Vores mål er at have tilfredse kunder og levere en exceptionel god service til de rigtige priser.

Kort sagt - Vi gør alt hvad vi kan for, at du som kunde skal få en god oplevelse, når du handler hos os! Vi får løbende nye varer og mærker i butikken, så du altid kan være opdateret på de seneste modedufte. Gennem et tæt samarbejde med vores leverandører kvalitetstester vi vores produkter, så du som kunde altid kan føle dig sikker og tryg!

den med prøv vores shop nu skal under den som er øverst nu. og dinperfume.dk skal øverst til venstre for søge feltet. og den her <<til mænd og kvinder>> skal stå over vælg kategori. og så skal det rykkes ned på linje med den første rubrik  som byder velkommen. og den reklame der bevæger sig skal op i midtten øverst imellem søgefeltet og første rubrik.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Personligt bliver jeg lidt skræmt af pigen på forsiden? I det hele taget troede jeg i første omgang at "dinparfume.dk" var en side for kvinder - når så det første der møder mine øjne, er en kvinde - så går det da helt galt :-) Hvad med at putte en mand i venstre side i billedet? Så der både er en mand og en dame.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:04

Det er da heldigt at vi ikke alle er ens - og jeg værdsætter stadigvæk jeres ideer.

Nu synes jeg personligt vi har ramt rigtigt, og det synes det fleste også jeg spørger om design på vores site. Men det lader ikk til der er samme stemning her på sitet :(

Desuden lyder det til at jeg skal ændre vores sider med eksemplet Christian Dior - det var nok en god ide, hvis google ser bedre på den slags? anyone?

ang.fragtprisen skal være lavere...så er det nu engang den aftale vi har. Vi vil ikke forhøje vores produkter og så tage mindre fragt...men er der nogen der kan få billigere fragt end 43,75 på dette forum?

Mht. til random pics af produkter på forsiden, så er det jo ikke billeder google er glad for - det skulle fter sigende være tekst "massere af tekst" så det har vi self prøvet.

Men jeg mangler bare og vide om boksen under kvindes ansigt (den grå kasse) skal være lyseblå i stedet for? Kunne det være en ide?

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Dinparfume.dk:

Mht. til random pics af produkter på forsiden, så er det jo ikke billeder google er glad for - det skulle fter sigende være tekst "massere af tekst" så det har vi self prøvet.

Nu skal du lige huske at det er kunden der smider penge i din butik, og ikke google. Desuden vil det ikke skade din placering at tilføje et par billeder.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 22:09

Ejjjj ikke helt....Google er din ven når du har butik på internettet! Det kan jeg hurtigt skrive under på :)

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

Dinparfume.dk:

Ejjjj ikke helt....Google er din ven når du har butik på internettet! Det kan jeg hurtigt skrive under på :)

Er det ikke lidt dumt at afvise gode råd når de nu bliver serveret. 1 million besøg fra google er intet værd hvis din side konverterer som en lort og sender kunderne til andre steder.

Derfor skal du tænke på kunden ikke på google. Det er desuden også med kunden i tankerne at du gør google mest glad, så det går hånd i hånd.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 22:18

Ja no offense - jeg afviser ikke dine råd!! rolig rolig ven

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)