Hey Jeg vil også droppe at man skal logge ind, det vil i tabe alt for mange kunder på, lad kunder betale når de har bestemt sig for at købe.. Hvis der er muligt vis lager status ved varene, så kunderne kan se at varene er klar til hurtig levering.. Og til sidst vis alle vare med det samme undre de forskelling mærker, istedet for at vis 10 og man så skal klikke videre til næste side, for at se flere..
|
Nem overskuelige hjemmeside
Titlen kan forbedres sæt et enkel sigende ord i titlen forskellige på hver undersiden der siger hvad man kan købe af parfume på denne underside folk google elsker at klikke på links man nemt kan se hvad er jeg mener denne her <title>Christian Dior</title>
<title>Christian Dior kvinde parfume </title>
Andre gange kvindlig parfume jo større ændringer hver siden og enkelt at se jo flere kliks fra google af , flere søgeord findes flere steder i gratis søge resultat
Kontaktsiden ville jeg lave med en kontaktformular på ikke alle har out look Ekspres på deres computer .
CVR nummer og telefon nummer ville jeg sætte nederst på siden , på alle undersiderne
Ekstra indhold til søgemaskinerne ville jeg lave en nyheds side , google elsker masser af undersider med unikt indhold