Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SU er bare ikke nok!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg går i skole, og er derfor på SU, hvilket slet ikke er nok penge til hele måneden. Så jeg tænkte, og der er en virksomhed i Århus som søger en arbejdsdreng? Måske en til at kode deres HTML/CSS? Jeg er villig til stortset alt, og vil med glæde komme til en samtale, bare for et par timer om ugen så jeg har lidt flere penge til mig selv!

Mvh,

Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 10:05

Jeg er forresten 20 år gammel, bosat i Århus, erfaring med HTML/CSS, MySQL, ASP.net, og kan også andet.. Så hvis du har et lille job ledigt, så bare skriv!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:13

God ideen at udfylde profil lav et CV inden på profil her på amino.dk og oprette dig på alle danske webmaster forummer og deltage aktive i debatten f.eks. her på amino.dk  Yes så skal du nok få jobsSmile

Et webhotel til 10 kr og et domæne , ville give nogle jobs hurtigt vis siden er søgeord optimeres godt på bl.a. google

SU kan man overleve på med dejligt med lidt ekstra luksus , da man ønsker lidt nyt tøj mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:18

Hej Daniel

Hvis du har erfaring med Joomla, så har jeg en masse småopgaver til dig. Smid mig lige en besked med dit nummer eller email til rasmus[at]hoeks.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 11:20

Jeg kunne ikke overleve på SU'en, så da jeg gik i skole, fravalgte jeg den helt, og arbejdede 25-30 timer om ugen ved siden af... 

Sad så også i ejerlejlighed og havde ny bil da jeg gik i skole, så var selvfølgelig selvforskyldt, men havde det fint med at arbejde ;-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 13:17

Det er rigtigt, det er svært at leve af. Kunne da også godt tænke mig et fuldtidsjob, men har jeg ikke tid til pga. uddannelse. Så jeg søger bare nogle små opgaver, eller måske en ansættelse til 4 timer om ugen eller lignende!

Mvh,
Daniel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 14:28

Forstår jeg udemærket! :o) 

Hvis jeg falder over en kontakt i Århus som har brug for noget hjælp af en art, hører du fra mig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:37

Hej Daniel. Kan du ikke smide en mail til kontakt@kristoffer-hjerrild.dk eller tilføje mig på msn kristoffer_hjerrild@hotmail.com ? jeg bor i Århus og beskæftiger mig med Joomla og Magento så kan vi lige skrive sammen og se om vi kan finde ud af noget :)

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 00:15

Tak for det Simon, det prissætter jeg meget!

En mail er sendt afsted Kristoffer ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)