Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til søgemasine optimering.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

En score på 99 er meget flot, godt gået.

Jeg giver dig ret i at man ikke bare hopper ind i drupal, og vupti så har man et fuldt ud seo venligt site. Man skal vide hvad man gør og hvordan man sætter det op, men gør man det, kan det også blive rigtig godt. Drupal kan blive meget bedre end det er nu, men sådan er det jo med alt.

God vind fremover og god dag :o)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:19

Kent Medom:

En score på 99 er meget flot, godt gået.

Jeg giver dig ret i at man ikke bare hopper ind i drupal, og vupti så har man et fuldt ud seo venligt site. Man skal vide hvad man gør og hvordan man sætter det op, men gør man det, kan det også blive rigtig godt. Drupal kan blive meget bedre end det er nu, men sådan er det jo med alt.

God vind fremover og god dag :o)

Takker :)

Problemet er at jeg har været programmør i rigtig mange år, siden 1996, og det er som om man skal smide næsten al sin erfaring væk og så begynde på ny for at forstå Drupal og hvordan det tænker. jeg forstår ikke hvorfor, men sådan er det jo :) og ja alt kan blive bedre hele tiden, og det er jo også derfor jeg udvikler på min egen CMS løsning hele tiden. nå ikke mere drupal snak, det er SEO det handler om :)

I lige måde ;)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:54

Undskyld unødigt fyld i tråden. Hvis jeg skulle komme med et par råd så husk at lave title tags på dine links. Det er den tekst der kommer frem når du holder musen hen over et link.  Det kunne f.eks. være "Jordvarme, solvarme og varmepumper " på din signatur her på amino. Det hjælper Google med at bestemme hvad linket fører hen til, og dermed linkets værdi.

Prøv også at spørger webbureauet der har lavet siden, om de kan gøre noget ved performance med hensyn til antallet af css, js og billedefiler. Det hjælper alt sammen, og giver desuden en hurtigere hjemmesiden for kunderne.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:42

Kent Medom:
Hvis jeg skulle komme med et par råd så husk at lave title tags på dine links. Det er den tekst der kommer frem når du holder musen hen over et link.  Det kunne f.eks. være "Jordvarme, solvarme og varmepumper " på din signatur her på amino. Det hjælper Google med at bestemme hvad linket fører hen til, og dermed linkets værdi.

Har du data, der kan bekræfte det? Jeg spørger, fordi vi er mange, der har konstateret, at de ikke giver nogen værdi overhovedet i forhold til SEO. Brugervenligt - ja. Men linkværdimæssigt - nej.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:44

Thomas Rosenstand:

Har du data, der kan bekræfte det? Jeg spørger, fordi vi er mange, der har konstateret, at de ikke giver nogen værdi overhovedet i forhold til SEO. Brugervenligt - ja. Men linkværdimæssigt - nej.

Jeg melder mig gerne i den nysgerrige og kritiske flok her sammen med Thomas. For min egen test viste i hvert fald netop ingen SEO-mæssig værdi ved titles på links eller billeder.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:50

Hej Thomas og Frank

Jeg må indrømme at jeg ikke har testet eller dokumenteret titletags på links ud af en sammenhæng. Jeg har erfaret mig at links med en god ankertekst og titletag giver en god effekt, men bygger det som sagt kun på egne erfaringer. Hvis I har testet at titletags på links ikke har nogen værdi i sig selv, vil jeg selvfølgelig ikke betvivle jer. Jeg trækker mit "råd" tilbage og slår en stor streg over titletags(dem til links) på min SEO-liste. Undskyld fejlen. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:28

No worries - det kunne jo være, du havde opdaget noget, vi andre havde misset.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47

Selv om title tags på link ingen effekt har, er det så  ikke værd at tage med alligevel når man nu er i gang. Man har ikke muligheden for at ændre på det, og måske bliver det aktuelt i fremtiden. Det kan enten være på google, eller andre søgemaskiner, måske enda en der i fremtiden skubber google af toppen.

Man kan vel lige så godt sikre sig så meget som muligt når det nu er sådan en lille ting. Nu har vi i lang tid rendt rundt og set ned på links med nofollow, og der er da flere debatter rundt omkring der antyder at de enten har en lille værdi, eller vil få det i fremtiden. Om ikke andet som helhed i ens seo.

Bare et spørgsmål til eksperterne ikke et råd.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)