En score på 99 er meget flot, godt gået. Jeg giver dig ret i at man ikke bare hopper ind i drupal, og vupti så har man et fuldt ud seo venligt site. Man skal vide hvad man gør og hvordan man sætter det op, men gør man det, kan det også blive rigtig godt. Drupal kan blive meget bedre end det er nu, men sådan er det jo med alt. God vind fremover og god dag :o) |
Takker :)Kent Medom:En score på 99 er meget flot, godt gået.
Jeg giver dig ret i at man ikke bare hopper ind i drupal, og vupti så har man et fuldt ud seo venligt site. Man skal vide hvad man gør og hvordan man sætter det op, men gør man det, kan det også blive rigtig godt. Drupal kan blive meget bedre end det er nu, men sådan er det jo med alt.
God vind fremover og god dag :o)
Problemet er at jeg har været programmør i rigtig mange år, siden 1996, og det er som om man skal smide næsten al sin erfaring væk og så begynde på ny for at forstå Drupal og hvordan det tænker. jeg forstår ikke hvorfor, men sådan er det jo :) og ja alt kan blive bedre hele tiden, og det er jo også derfor jeg udvikler på min egen CMS løsning hele tiden. nå ikke mere drupal snak, det er SEO det handler om :)
I lige måde ;)