Hej, Jeg søger en partner i forbindelse med et projekt der omhandler en webside. Da jeg ikke selv har forstand på programeringsdelen søger jeg derfor en der har visse kompetencer der dækker programering, webdesign, grafik, server, webshop. Nu vil jeg helst ikke ud med alle guldkornene, men kort så handler det om at jeg har en masse viden som henvender sig til elever i folkeskolen og op til b nivaeu på gymnasiel, hf, htx. Og websiden indeholder bla. forum, advanceret søge funktion, akiv, simuleringer/animeringer. Alt indholdet til siden er/bliver lavet af mig. Meget af det har jeg lavet men den basere sig også på at den hele tiden bliver opdateret således at siden til sidst fungerer som en kæmpe videns database. Kravene til dig er som ovenstående. Vi deler indtægterne, udgifterne er ikke noget udover timerne der skal lægges i det. Men jeg forventer en seriøs person der vil arbejde for sagen. Mvh Christian |
Webdesigner/programør søges!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Mvh Alex (email : "kontakt <snabel-a> cuddlybear.dk") |
Hej Christian Jeg kan ikke hjælpe dig med at programmere, men hvis du har lyst til at få én til at kigge på det sproglige indhold af din webside, kan jeg hjælpe med dét (mod betaling, forstås...). Hvis du lægger teksterne ind i én samlet Word-fil, er det det nemmeste og billigste for dig. Så læser jeg korrektur og laver sprogrevision, dvs. retter stave- og grammatikfejl og foreslår tekstrettelser, hvor teksterne måtte "halte" lidt. Du kan fortælle mig, hvor meget filen fylder (antal ord og evt. sider, standardformat i Word), eller du kan betro mig teksten (som "gammel" sekretær er jeg vant til at være 100% diskret). Så vil jeg give dig et godt tilbud. Jeg håber at høre fra dig. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)